Sort:  

Al işte . Tam da bundan söz ediyorum. 😀Keşke bir kaç tane de normal arkadaşım olsaydı.

Posted using Partiko Android

Yok mu? :) @sudefteri var, @damla, @baycan var. @tahirozgen'den kendime yakın hissettiğim için şüpheyilim. :))

Posted using Partiko Android

Ortalık karışacak galiba. 😀Ben şiirimle gündemde olmak istiyorum. Lütfen 😀😀

Posted using Partiko Android

Ben bir şey yapmadım :))

Posted using Partiko Android

Geldim bile neler oluyor bakim burada?
Ayna ayna söyle bana var mı steemitte benden daha güzel şiir okuyan
Ayna: Evet var
-hmm kimmiş hemen söyle şiirlerini sabote etmeliyim
Ayna: @geographer
-hayır olamaz hemen şiirlerini sabote etmeliyim hmmm @tahirozgen bana yardım eder o çok iyi video programları yapıyor. Kimse benden güzel şiir okumamalı bu sitede.

(Ayna benim, diğeri içine bişi kaçmış megolomanın biri 😂)

tahirozgen den ben de şüpheliyim sanki. :))

Kuşlar yüzünden. Benimki de votka ve @damla'lar yüzünden. :))

Posted using Partiko Android

ortam güzelmiş kaçırmışım:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68498.38
ETH 3905.59
USDT 1.00
SBD 3.66