Sekte-i Us [AĞRAZ]

in #tr6 years ago

AĞRAZ


Bir odam var benim. Odamın dört duvarı var ve başka da hiçbir şey yok ne duvarlarda ne de odanın herhangi bir yerinde. Sadece bazı geceler ve gündüzlerin genelde öğle vakitlerinde bir adam geliyor odama. Odayı paylaşıyoruz. Başka bir odam da yok. Aslını söylemek gerekirse; odayı beraber inşa ettik. Adamın beni her gün ziyaret etmesi ile inkişaf eden bir yetenek zinciri oluşmaya başladı benliğimde. Hızlıca değişime uğrayan bir çocuk oluverdim. Edindiğim tüm dirayeti de insanlara hüsnüniyetle sundum.

anastasios-gionis-cryer2.jpg
Anastasios Gionis

Aradan uzun yıllar geçti ve ben hâlâ aynı yetenek ve iyi niyetlerle insanlara yaklaşırken onların telâkkileri asla değişmedi. Geçen her saat, benim için dönüşüm ve kuvvetlenme demek iken bir taraftan da nefsim ve oda arkadaşım dışındaki tüm insanlık için müthiş dumanlı havalara yoruldu. Kurt dumanlı havayı sever çünkü.

Evet, aynen öyle işte!

Sort:  

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Teşekkür ederim efendim.

Posted using Partiko Android


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00