Sürekli öğrenme nedir?

in #tr7 years ago

Benim kendi kendime "sürekli öğrenme" diye tabir ettiğim bir terimim vardı, halbuki bu gerçekten olan ve kullanılan bir şeymiş.

Belki teknik anlamı daha farklı olabilir çok araştırmadım ama, bana göre nedir bu sürekli öğrenme? Adı üstünde zaten, bir şeyleri öğrenmeyi hiç bir zaman bırakmamak, devamlı bilginize bilgi katmak...

Kitap okumanın faydalarından bahsetmeme gerek yok herhalde.


1.jpg

Öğrenmenin yaşı yoktur. (alakasız oldu galiba ama Macaristan'da çektiğim bir fotoğraf :)


Öncelikle şunu söyliyim; hiç televizyon, dizi seyretmeyin, gezmeyin, etmeyin demiyorum ama evlilik programı da seyretmeyin. İnanın onları seyredince, sizin de oradaki güldüğünüz tiplerden bir farkınız kalmıyor. Programlar amacına ulaşmış, ekrana kilitli koyun sürüleri yaratmış oluyor. Mesela, evde boş boş oturup televizyon seyretmek yerine, elinizin altındaki bilgisayar, tablet, telefon gibi araçları açın, facebook veya instagram yerine girin google'a yada youtube'a, başlayın öğrenmeye.

Kendimden örnek veriyim, youtube'dan öğrendiğim ve gerçek hayatta uyguladığım o kadar çok şey var ki. Mesela, Apple'ın işletim sistemi iOS için, programlama dili bilmeden nasıl uygulama yapılıyor acaba dedim, youtube videolarından öğrendim ve 1-2 uygulama denemesinden sonra, 12.000 adetin üstünde sattığım bir uygulama yaptım. 0.7$'dan siz hesaplayın(%30 komisyon alıyordu o zaman apple).

Ya da, Adobe Premiere ve After Effects nasıl kullanılıyor acaba dedim ve youtube'dan öğrendiklerimle birkaç minik video çektim. Bunlardan bir tanesi ile Denizbank'ın yarışmasından iPhone kazandım.

Düşünün bi, programlama ve bilgisayarda video düzenleme bilgim sıfırdı - 0 - .

Okuyucuları daha çok etkiler diye maddi kazançlı örneklerimi verdim ama, bulabileceğiniz birçok video ile tasarruf olarak neler yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Yeni bir şey almak yerine, bunu evinizdeki kullanmadığınız şeylerden yapabilirsiniz mesela.

Bu yazıda sadece parasal durumları yazmış olsam da, yeni beceriler kazanmak veya becerilerinizi geliştirmekte öğrenmeye giriyor. Gidin, bir fotoğraf kursuna yazılın, bilmiyorsanız bisiklete binmeyi öğrenin, bir yabancı dil daha öğrenin, bu listenin sonu yok, siz yeter ki isteyin!

Eveeet, kısaca naapıyoruz? Evlilik programı seyretmiyoruz, kendimizi devamlı geliştiriyoruz :)


steemitsig (Small) (Mobile).png

BTC: 1Aui2zUxSX6BZyd7fhf6mdhsgG8Y7LvPsE
ETH: 0x5cbd5b6d9d505f8e504b6bb29eb2dc66c3e05878
LTC: LcxswbHeX7vejzFV46GYmWFMiS938ppbpX


https://www.genesis-mining.com/a/1295756

Genesis Mining Discount Code: uOTVUL

Sort:  

Hocam senin hikayenle benim calistigim sektore girisim ayni paralelde. Cok hos yazi olmus elinize saglik

Harika bir konuya değinmişsiniz. Ben de şu sıralar 3D Max yazılımını öğrenmeye çalışıyorum. Yaptığım işle ilgisi olmasa bile şahsi olarak ilgi duyup, öğrenmenin zararı yoktur mottosuyla yola çıkıyorum :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by SelimBasak from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @samuraiselo to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @ezgibaki from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71148.50
ETH 3780.07
USDT 1.00
SBD 3.78