You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'i Hızla Benimsememi Sağlayan 7 Neden

in #tr6 years ago

Güzel bir yazı olmuş, platform hakkında farklı bir bakış açısını tanımak güzel oldu :) Elinize sağlık


Aşağıda yazacaklarım genel bir stem olarak algılanabilir, herhangi bir kişiyi hedef almadım :)

Bir diğer problem parayı verenin düdüğü çalıyor olma durumu.

Bu platformu bir yatırım aracı olarak gören kişilerin sayısı oldukça fazla ve kimse bir başkasına para dağıtmak zorunda değil.
Burada içerik üreten kişiler tabii ki emeklerinin karşılığını almalı ama şöyle bir sorun var, kişiler başlangıç olarak belirledikleri bu "emeğin karşılığı" düşüncesinin değerini zamanla arttırmaktadır bu da insaoğlunun en büyük özelliğidir zaten hep daha fazlasını istemek

İnsanlar "ben buraya 1 lira bile yatırım yapmam ama diğerleri yatırım yapıp bana para kazandırsın" düşüncesiyle hareket ediyorlar sonra "oo emeğimin karşılığını alamıyorum, Steemit adaletsiz bir platform bırakıyorum ben" gibi sözler edip terkediyor burayı.

Bence bu düşünceden kurtulup herkes kendince ufak bir miktarda yatırım yapabilir. Bu yatırım için dışarıdan para girişi yapmalarına gerek, bu platformdan kazandıkları ödüllerin ufak bir bölümünü yine kendi hesapları için power up veya SP kiralama yöntemleri için harcamaları bile bir yatırım olacaktır bence. İlk adım olarak herkesin bunu yapabileceğini düşünüyorum.

Sort:  

Bence de. Risk almadan kazanç da olmuyor. İnsanlar ölçülü riskleri alabilmeli.

haklısın . bence herkes bunu okuyup birşeyleri anlamalı .

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59043.03
ETH 2983.41
USDT 1.00
SBD 3.72