Tembellik ve Sauronbey

in #tr6 years ago

Selamlar buraya bir şeyler yazmayalı epey olmuş, tembellik baya bütün vücudumu sarmış gibi :D ama aslında öyle değil yani tamam tembel biriyimdir ama Steemitte o kadar da tembel değilimdir diye düşünüyorum.


Buraya post atamamış olabilirim ama her gün @cpxturk-destek hesabı için yazılar yayınlıyor hatta @jumbot için yine rapor yazıları hazırlıyorum. Ayrıca Jumbot için her gün 2 farklı yazı seçimi de yapıyorum ve tabii Jumbot üye durumları da günün çoğunu ham yapıyor. Sanırım beni meşgul eden en büyük şey Jumbot oluyor bunu şu an bu yazıyı yazarken anladım.

Neyse şimdi konumuza dönüyorum ve Steemitte tembellik sorunlarından bahsedeceğim.

Steemit'e kayıt olduğum zamanlarda hiç aksatmadan günde 1 hatta 2 içerik yayınlardım tabii bu içeriklerin biri izlediğim diziler hakkında tanıtım/inceleme yazısı diğeri de yine o diziye ait soundtrack paylaşımı oluyordu. Bu istikrarlı ilerleyiş epey uzun sürdü hatta 2 aydan uzun bir süre bu şekilde devam etmiştim (Belki 3). Şimdi ne oldu da bu paylaşımlar durdu derseniz ilk sebebi izlediğim diziler suyunu çekti ve artık anlatacağım dizi pek kalmamıştı, kalan dizileri paylaşmak için de kendi kendime dur buralar daha çok değerlenir o zaman paylaşırsın şimdi ziyan olmasın diyerek benim için efsane olan bir çok diziyi ele almadım. Belki kendi kendime söylediğim zamanlar gelir ve o dizileri hatta tanıtım olarak kısa kısa anlattıklarımı da çok daha ayrıntılı şekilde yazmaya başlarım.
İkinci sebebi ise Kuşadası ekibine katılmam ve @ucmuharfli ile Jumbot projesini başlatmamız olmuştu. ( Bahanelerim bitti tamam :D )

O dönemlerde Steemit'e yeni katılmıştım ve paylaşım yapmak çok güzel hissettiriyordu ama bir sorun vardı paylaşımlarıma yorum yapılmıyordu... Yine o dönem @trliste daha farklı işliyordu ve katıldığım hafta 2 kez yazım listeye seçilmişti ve bununla birlikte büyük bir sevinç hissediyordum. Seçilen yazılarıma yorum yağıyordu ama ertesi gün yine normale dönüyordu. Yorum olayına upvote almaktan çok daha önem veriyordum ama bunu pek başaramamıştım.
Bu arada ben Steemit üyelik onayı sürecini sistemi anlatan FAQ bölümünü okuyarak geçirmiştim(Türkçe olarak yayınlanmış versiyonu var) çok yararı olmuştu onların. Tabii onları okudukça daha fazla soru belirmeye başlamıştı ve sürekli bir şeyler araştırıyordum.


Daha sonra Steemitte yer alan topluluklara ulaşıp onlara katıldım ve artık her paylaşımıma oy geleceğini bilerek içerik üretmeye başladım. Bu da beni ciddi anlamda motive ediyordu bu sayede yukarıda belirttiğim gibi uzun bir süre aksatmadan her gün içerik yayınlıyordum. Burada bahsettiğim topluluk @qurator hesabıydı ve o zaman 2 SBD yollayarak üye olmuştum ve oldukça güzel oylar veriyordu o dönemler :) şimdi de yine çok güzel oy değerlerine sahipler.
@jumbot'u da bu düşünce ile oluşturmuştuk

Ne karışık bir şey oldu bu böyle
Neyse bu yazıyı hazırlamaya başlarken çok daha farklı şeyler düşünüyordum ama aradan geçen günler sonunda hepsini unuttum ve böyle bir şey ortaya çıktı :D Sanırım bu yazı için ilk kelimeyi 3 gün önce yazmışım ama bitiremeyip sürekli ertelemişim veya ben gerçekten tembel biriyim.

Bu kadar karışık anlatımdan sonra bir konu hakkında ufak birkaç cümle eklemek istiyorum buna bir öneri/şikayet veya sitem de diyebilirsiniz.

Aylardır Steemit platformunda bulunuyorum ve farkettiğim en büyük sorunlardan biri olan "Bilgisizlik". İşte bu sorun ve bu sorunla başa çıkma yöntemi aşırı saçma ve yanlış geliyor bana. Çünkü insanlar merak ettikleri şeyi araştırmak yerine gördüğü ilk kişiye veya bilgili olduğunu düşündüğü bir kişiye gidip sormakta buluyor.
Kişilere sormak yerine çok daha basit bir yöntem var aslında, keşke herkes bunu kullansa...
Bakın Steemit bize ne vermiş >>
Burayı kullanarak merak ettiğiniz konular hakkında yazılmış içeriklere ulaşabilirsiniz. Bu durum eskiye göre çok daha kolay hale geldi çünkü artık herkes bildiklerini paylaşmaya başladı ve bu gerçekten çok güzel bir olay.
Bunları yazdım diye soru soran kişilere kızıyor değilim ben de sordum/soruyorum sonuçta ama en azından bu özelliği de kullanmayı yaygın hale getirmek lazım. Gerçi şöyle bir olay da var sen istediğin kadar detaylı anlatım yap gelip yine içeriğini okumadan soru soranlar oluyor.
Soru sormak benim için aslında pek sorun değil, ben sorusu olan herkese sorusunun dışında da bilgiler vermeye çalışıyorum ama bu yöntemi de kullansak hiç fena olmaz :D

4. güne yaklaşırken bitirip yayınlamış oldum oh be

Source 123

Sort:  

Hiçbir şey anlamadım ben bu içerikten :)

Bir sonraki sefere ilk gün yazdığını ilk gün yayınlayıver de karışmasın :)

Karışık olmuş biraz ama fazla şey etmemek gerek :D hevesimi kırıyorsun bak :D

Hevesin kırılmasın diye 4 günde 4 içerik gir daha çok kazan diyorum :D

Günde olmasa da 2 günde 1 içerik yayınlamaya çalışacağım artık, hem bilbo serisi çok hoşuma gidiyordu onunla ilerlerim :D

okurken yer yer gülümsetti ne güzel bir yazı olmuş içinde her şey var:)
bence siz aksatmadan yazmaya çalışın bir okuyan bulunur:)

Teşekkür ederim güzel yorum için :) Diğer hesaplardan zaman ayırıp buraya da içerik hazırlamaya çalışacağım artık.

Benim yarım yarım notlarım gibi, okurken gülümsedim :)) Biraz iç dökme, biraz eskiye özlem (dizi yazılarınızı takip ettiğim için o tür yazılarınız devam etse keşke diyenlerdenim) kısacası güzeldi yazınız (sonunu bağlayamadım farkındayım:D) 😃

Ahaa eski yazıları hatırlayan biri :) Teşekkür ederim

Beynimi duvarlardan duvarlara vurdunuz, tebrikler

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61473.25
ETH 2969.27
USDT 1.00
SBD 3.48