@sedatyildiz Nickli Hesabım Çalınmıştır! / My steemit account @sedatyildiz is stolen!steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago (edited)

TR:
Merhaba, ben Sedat Yıldız. Steemit.com maceramın 65. gününde hesabım ne yazık ki çalındı.
Dün, yani 21 Şubat gece saat 01:00 sularında hesabımdan bir miktar SBD'nin Blocktrades üzerinden bozulduğunu fark ettim. Hemen şifremi değiştirdim ve problemin nasıl meydana geldiğini araştırırken gmail hesabıma farklı bir ip adresinden girildiğinin bildirimi geldi. Mail adresimi kontrol ettiğimde ise tüm sosyal medya hesaplarıma, borsa hesaplarıma aynı ip adresinden girilmeye çalıştığını farkettim. Bilgisayarımı kontrol ettiğimde ise antivirüs yazılımı devre dışı bırakılmıştı. Bir şekilde bilgisayarıma keylogger bulaşmış gibi görünüyordu, akabinde bilgisayarımı formatladım daha sonra yeni şifrem ile steemit.com'a giriş yapmaya çalıştığımda şifre geçersiz şeklinde bir uyarı aldım. Şuan ne eski şifrem ile ne de yeni belirlediğim şifre ile giriş yapamıyorm, hesabı kontrol ettiğimde Steem Powerlar için Down süreci başlatılmış ve bir kaç gönderiye Resteem yapılmış.
21 Şubat 2017, 01:00 AM itibariyle @sedatyildiz hesabını artık ben kullanmıyorum, lütfen bu hesap tarafından paylaşılan gönderilere itimat etmeyiniz ve her fırsatta flag atınız. Herhangi bir şekilde sizden SBD veya Steem istenirse vermeyiniz.
Ayrıca benzer bir durum ile karşı karşıya kalmamanız için hesap ve bilgisayar güvenliğinize dikkat etmenizi tavsiye ederim, saygılar.


EN:
Hi, I'm Sedat Yıldız. On the 65th day of my Steemit.com adventure, my account was unfortunately stolen.
Yesterday, February 21, at around 01:00 at night I noticed that some SBD was transferred to Blocktrades from my account. As soon as I changed the password and tried to figure out how the problem occurred, I received a notification that my gmail account was entered from a different ip address. When I checked my e-mail address, I noticed that all of my social media accounts, stock market accounts were trying to be entered from the same ip address. When I checked my computer, the antivirus software had been disabled. Somehow the computer seemed to be infected with a keylogger, then I formatted my computer and then I received a warning that the password was invalid, when I tried to login to steemit.com with the new password. I can not log in with the old password, nor the new password I set, and when I checked the account, the Down process was started for Steem Power and a few post made Resteem.
February 21, 2017 at 01:00 AM I am no longer using the @sedatyildiz account, please do not rely on the post shared by this account and flag it at every opportunity. Do not give me any SBD or Steem to you anyway.
I would also advise you to pay attention to your account and computer security so that you do not face a similar situation.

Sort:  

Cze��, mi�o przywita� nowych steemian:D

Ciekawy wpis, Oby by�y coraz lepsze

Witajcie w naszej spo�ecznosci

Cze�� ! witaj w naszym gronie

Hej, ciekawy wpis. Na pewno tu zagladne jeszcze

yakın zamanda eskisinden daha yüksek bir itibar puanı elde edeceğinden şüphem yok. bu bilgiyi görmemiş olabilirler diye birkaç kişiyi etiketliyorum.

@fotobot @embesilikat @kamuhuzuru @gcamkerten @gokhan83kurt bu posta bakın lütfen.

Çok teşekkür ederim temennileriniz için.

Gördüm sağol. Kabusum bu benim.

çok geçmiş olsun Sedat Yıldız hocam. Umarım böyle bir şey ile bir daha siz veya bizler karşılaşmayız. yapanı inşallah bulursunuz. bilgisayarınıza erişebildiğine göre sizi ve steemiti iyi bilen biri olabilir.

Teşekkür ederim, evet çevreden biri gibi görünüyor. Umarım karşıma çıkar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59