Bunu yazmalıyım kesin herkes okur

in #tr6 years ago

images (5).jpeg

Arkadaşlar içinizde bazen şüphe olur ya ne yazmalıyım konu ararsınız başlarsınız düşünürsünüz bazen aklınıza ne yazacağınız gelmez o zaman şöyle bir yol izlemeyi tercih edin ben bugün neler yaptım mesela nereden nereye gittim yolda nelerle karşılaştım bunları konu alabilirsiniz inanın gerçekten o kadar düşünüp bu kesin okunur diyip yazdığınız yazılar çoğu zaman. Okunmuyor siz doğal olarak aklınıza gelen mesela başıma bugün şöyle bir olay geldi veya şunu gördüm ve araştırdım bu bana ilham oldu diyebileceğiniz konular bulmaya çalışın eğer hala bulamadıysanız size şöyle bir taktik veriyim bugünü baştan sona bı değerlendirin düşünün sabah ne yaptım ne oldu insanlar sana ne dedi çevrenizde neler olup bitti objektif bakarak düşünüp işte o zaman kendinize konu bulabilirsiniz ben yolu seyrediyorum her zaman sizede öneririm 2 tavsiye olarak ilğinç yazılar insanların ilgisini çekebilir mesela bitcoin ile milyonlarca haber var biri yeni kripto para çıkardığında veya düştüğünde siz bunları paylasırsanız insanlar zaten bu haberleri her yerde gördüğü için okumuyor bile haberleri araştırırken ilgi çekici absürt olayları paylaşın diğer kişilerden farklı olun postun sonuna kendi düşüncelerinizi veya konu ile ilgili karikatür paylaşın yazınızı okunabilir birazda espirütüel yapın dostlar benden bu kadar hepinize iyi günler iyi araştırmalar.
Bırakın fikirleriniz özgür kalsın kendinizi acaba okunur mu kaygısından çıkarın doğal olun herzaman sizde yazarken eğlenirsiniz
images (4).jpeg

Sort:  

Merhabalar, başarılı bir yazı, tebrikler.
Küratör projesince yazınızı seçmiş bulunuyorum. #tr etiketini geliştirmek için @kuşadası ve @try-market'in başlattığı bu projede etiketleriniz arasında #cointurk'ü kullandığınız için teşekkür ve tebrik ederiz.
@try-market ve @kusadasi ekibi ile yarışmalar da devam ediyor. Her gün 15 civarında blogu seçip 1$ civarlarında oylar veriyoruz. Bugün siz de seçildiniz. Belirli bir süre sonra oyunuzu alacaksınız. Küratör Sergisi gönderisinde yer almak için bu gönderiyi inceleyebilirsiniz :)

Discor kanalımıza da bekleriz.

Teşekkürlerimi sunarım ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66