Türkiye'de işsiz kalmak!

in #tr6 years ago

Merhaba dostlar işsizlikle alakalı bir kaç şey anlatacağım ben şuan Arçelik televizyon çalışıyorum 1 aylık süredir 4 ay işsiz bir şekilde gezdim hiç çalışmıyordum bir yandan ev kirası bı yandan faturalar yeme içmeyi saymıyorum bile Ankara'da kalıyordum ailemden uzakta arkadaşlar 5 ay önce bir pres fabrikasında çalışıyordum çok zor ve tehlikeli olduğu için bırakmak zorunda kaldım ve iş arıyordum ancak hiç bir yerde bulamadım çok zordu iş bulmak çalıştığım önceki fabrikada üniversite bitirmiş insanlara denk geldim konuşma fırsatı bulduğumda çok şaşırdım üniversite bitirip fabrikada çalışmak images (29).jpeg

Sonrasında iş aramak için işkura gittiğimde böyle bir tabloyla karşılaştım neden bu kadar insan işsiz ülkenin son konumu neden bu kadar içler acısı ki üniverste mezunu insanlar bile iş bulamazken bende Ankara'dan Eskişehir'e gelmiştim sonrasında arçeliğe sadece yazlık işçi alacaklarını bildirmişler bende başvurdum ve alındım sadece 3 ay 3 aydan sonra ne mi olacak en başta yazdıklarım döngü içine girecek zaten şuan dolar 4.50 leri geçmiş durumda çalışıp kazandığımız para çok az ama emeğimiz paha biçilemez bu konu hakkında bilgi ikinci post daha atmayı düşünüyorum dostlar hepinize iyi günler dilerim images (30).jpeg

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61383.17
ETH 2915.78
USDT 1.00
SBD 3.61