CHAMPİONCHİP MANAGER 01-02

in #tr5 years ago

BA160FBD-B17F-45DD-A73A-D735D42483DE.jpeg

Bu oyunu hala oynayanınız var mı😀. Gelmiş geçmiş ençok hastalık yapan menajerlik oyunu. Geleceği parlak bir öğrenciyken öğretmenlik kazanmama sebep olan , uğruna dershanelerden kaçtığım bu efsane oyunu oynamanızı tavsiye edebilirim. Oyun sonradan yıldız olacak isimleri dandik takımlarda oynadığı zamanlardan çok iyi tahmin etmesiyle de insanı hemen sarıveriyor. Misal Robben Groningen de Tuncay Sakarya da iken ilerleyen yıllarda büyük birer yıldıza dönüşüyorlar.
E92FD3C6-6EC4-4662-A80B-C08632099984.jpeg

Ve Tabiki de oyunda öne geçmek için püf noktalı yıldızlar var. Tsigalko ,Julius Aghahowa,west ,to madeira ljubo kovacevic kim kalstrüm vb😀 Ama oyunun en büyük püf noktası tabiki 18 yaşındaki forvete koyunca gol rekorları kıran Maxim tsigalko idi.Onun Dinamo Minsk de sadece birkaç resmî maça çıkmış sonrada ortadan kaybolmuş bir futbolcu olduğunu ve şuanda kendisinden hiçbir şekilde haber alınamadığını duyunca çok şaşırmışımdır. Bu oyuncu cm 01-02 fanları için bir efsane bir golem haline dönüşmüştür. Şuan Türkiye de oyunun gerçek fanlarını buluşturup hala oynayanları toparlamak, beraber online oynamak için facebookta bir grup kurmayı düşünüyorum. Sayının 20 yi geçeceğini zannetmiyorum tabiki Zaten dört tanesini ben tanıyorum. Bakalım zaman ne gösterecek😀

Sort:  

Hayatımın oyunudur, 93-94 sezonunun oyunuyla tanışıp yıllarca devam ettim. Oyunun ana ekibi si games yolları ayırarak football manager olarak devam etti ben de onunla devam ettim. son 3 yıldır pek oynayamıyorum ama.

@tahirozgen hocam çok memnun oldum. Oynamayan anlayamaz . Hamachi indirip online oynayabiliyoruz. Bi ara 3,4 kişi bi araya gelip Serie A atabiliriz .Roma Lazio Juventus Milan İnter Parma 😀

:))) oynayanda da bağımlılık yapar.

You got a 33.33% upvote from @whalepromobot courtesy of @sipahikara!

You got a 25.00% upvote from @sleeplesswhale courtesy of @sipahikara!

You got a 12.50% upvote from @votejar courtesy of @sipahikara!

Congratulations @sipahikara! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1250 upvotes. Your next target is to reach 1500 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

lisedeyken ben de çok oynardım bu oyunu :) seçtiğim takım sunderland idi, championship'ten premier lig'e çıkarmaya çalışıyordum. forvette kevin phillips, n.quinn gibi isimler vardı. hatta o sezonda mı tam emin değilim ama robbie keane de wolves'ta oynuyordu championship'te. west, free agent'tan alınabilecek en iyi transferlerden biriydi. tsigalko efsanesi, sonraki oyunlardaki anatoli todorov'u saymadan olmaz tabii. seria a'nın seria olduğu yıllardı. liseden arkadaşlarımın da internet kafeye gidip her biri italya ligi'nden farklı bir takım seçmek üzere, online bir sezon geçirdiklerini çok net hatırlıyorum.

ben bayadır fm oynamıyorum doğrusu. en son fm 2010'da leeds united'le oynamıştım. insanın saatlerini çok feci tüketiyor bu meret. 18 saat hiç kalkmadığımı felan hatırlıyorum. şu an oynasam yine leeds'i seçerdim heralde, gerçi marcelo bielsa hocam bu sene takımı premier lig'e çıkaracak gibi görünüyor, bana gerek yok yani. :D

You got a 25.00% upvote from @whalecreator courtesy of @sipahikara! Delegate your Steem Power to earn 100% payouts.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95