You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 05.07.2018

in #tr6 years ago

Steemit'e ilk başladığımda @kusadasi nın projeleri benim bu platformda kalmamı sağladı. O zamanlar (5-6 ay önce) üç güne bir yeni proje olurdu ve projelerin ödülleri oldukça tatminkardı. Arada kendim de proje dışı paylaşımlarda bulunuyorum ama hiç bir zaman o projeler kadar ödül alamıyordum. O zamanlar işte sağolsun bu projeler ile platforma devam ettim. Sonra gobaba vs. biraz değişse de yine de steemit'i ilk açtığımda @kusadasi hesabına bakar yeni proje var mı diye bakarım.

Proje dışı paylaşımlarımda ise @jumbot bana oldukça yardımcı oldu. Böylece günlük upvote'mi alayım diye (bu aralar yapamasam da) her gün en az bir kez steemit'e giriyorum. Yeni proje ve yarışmaları kaçırmamış oluyorum. Tüm steemit Türkiye topluluğu @jumbot ya da benzer bir projede birleşsek ve kürasyon izine katılsak hepimizin daha çok kazanacağımıza inanıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63091.31
ETH 3172.78
USDT 1.00
SBD 3.81