You are viewing a single comment's thread from:

RE: DOKTOR'dan müthiş buluş! Kulak İDMANTÖRÜ..

in #tr7 years ago

Ben aranizda yeniyim herkeze selam...
Birgün doktora gittim doktor gerekli muayneyi yapti sonra bir kan tahlili yapalim dedi neyse 4 saat sonra hastaneye gittigimde bana doktor ciklet cigneyerek dediki sen aids missin dedi ve telefonu caldi onla konusmaya devam etti...benim kafamdan kaynar sular indi dedim hoca sen ne diyosun imkani yok ...
Dediki sen aids sin bir srastirma hastanesine gitsen iyi olur ,am adam okadar lakayitki anlatamam ...
Abi varya hastaneden ciktim ama dunyam yikildi o gece 2 paket sigara yi icmedim yedim resmen pisikolojim marsa cikti neyse sabah dogru bir baska hastaneye gittim kan tahlili istedim ama tablil sonucu gelinceye kadar 1 paket sigara daha gomdum derken sonuc cikti ve ilk rapor yanlismis kisacasi ve ben tekrar adeta hayata döndüm yasamak cok guzel sey ve herkez olucek yastaymis ve bizim tahlili yapan lar ve doktor ibnenin dik alasi imis....

Saygilar. Not:doktorla sonra yuz yuze geldim ve o 1 sitresli koca gunun hesabini sordum😆 isterseniz onuda yazarim

Sort:  

ben olsam döverdim hiç önemli değil ister hapse atsınlar hıncımı alana kadar döverdim sonra açıklardım bu dayağı şu yüzden yedin diye

Hocam daha beter ettik inan adam resmen 10 yas yaslandi🙂

iyi yapmışsınız elleriniz dert görmesin

Hak vermemek elde değil, böyle yanlışlık kabul edilemez.

Cok kotuymus bu hikaye gelmis gecmis olsun

Teşekküler dostum.. her an her yerde olabilen aksilikler bunlar..

Bu doktor hataları hiçte etik değil ya :(

Hoşgeldin aramıza. :)

Teşekkürler hos bulduk ...biraz acemiyim ve bilgiye ihtiyacim var acikcasi ve biz yaklasik 30 kisiyiz bize yatdim ederseniz seviniriz

Discord kanalımız var katılıp detaylı bilgi edinebilirsin. Link: https://discord.gg/t5usAf

30 kişi mi tüm sınıf mı girdiniz siteye

Yok sinif degil ogtetmen arkadaslar ve yaklasik 80 olucaz ama bizi bilgilenrirseniz seviniriz cok cahiliz coookkk😃

Maşallah 80 kişi iyi organize olmuşsunuz. Ben de öğretmenim henüz bir arkadaşımı dahil edebildim steemite. :)

Hepimiz buralara geldiğimiz bomboş idik.. Sağolsun yardım için gayretlerini esirgemeyen fedakar arkadaşlar sayesinde öprenme sürecimiz halen devam ediyor.. Türkçe dökümanlar var.. Onları okuyunuz..

DOKTOR değil, diplomalı cellat mış desene sana rastgelen :-) Sonrasını da dinlemek isteriz memnuniyetle..
Bu arada aramızda olman ne güzel..

@trbooster çay!

Teşekkürler bende hos buldum

Hocam çayı yeni demlemiş, daha oturmamış. :)

Çay olsun, geç olsun :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71452.56
ETH 3843.99
USDT 1.00
SBD 3.44