Bir sokak lezzeti : KOKOREÇ

in #tr6 years ago

SEROTONİN DEPOSU KOKOREÇ
image

Bugün yine sokakta yürürken o muhteşem kokuyu burnumda hissetim, kızarmış koko'nun kokusuydu bu ahesli ahesli yayılan şey. Daha fazla karşı koyamayıp çılgın abi 'nin yolunu tuttum.

image

Çılgın abi'yi 5-6 yıldır tanırım kendisi bana göre yaşadığım yerin en iyi kokoreç ustası...Gerek muhabbeti gerek hijyeni olsun her şeyiyle on numara , müşeteriye kardeşi gözüyle bakan 10 numara 5 yıldız samimi bir abimiz..
image
Ufak muhabbetimizin arasında son günlerde kokoreçe talep miktarının fazla yoğun olduğundan bahsetti, nedenini sorduğumda ise Dr.Yavuz Dizdar'ın yaptığı açıklamaların olduğunu söyledi.
image
İstanbul Üniversitesi Onkoloji Enstitüsü Radyasyon Onkolojisi Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Yavuz Dizdar geçtiğimiz günlerde kokoreçin ciddi bir serotonin yani mutluluk kaynağı olduğunu söylemişti bizlere...

Dr.Dizdar ın haklı olduğunun ispatı çılgın abi... Tanıdığım en mutlu ve neşeli insanlardan biri..

MUTLU OLMAK İÇİN KOKOREÇ YİYİN ARKADAŞLAR.. ( yanında biranız eksik olmasın)
image

Sort:  

Çikolatanın mutluluk kaynağı olduğunu biliyordum ama kokoreç için de aynı durumun geçerli olduğunu hiç düşünmezdim :D

İşte budur! Gece saat 1 hemen köşede duran kokoreçciden bir yarım yiyeceksin. Üstüne biraz midye o gece bir uyunur sorma gitsin :) Saatin 1 olmasını bekliyorum.

Kesinlikle :)

canım çekti gece olsada kokoreç gömsem

Kokarec candir....

nerede bunun adresi : )

Nice to meet you. I want to be your friend

Congratulations @soulmates! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received
Award for the number of comments
Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67508.70
ETH 3753.40
USDT 1.00
SBD 3.73