freebtcmine.com - hakkında

in #tr6 years ago

Uzun bir aradan sonra tekrar steemite bir şeyler karalamaya karar verdim. Aylardır binance da altcoin al sat yaparak para kazanmaya çalışıyorum ve sürekli kaybediyorum :D Bunun sebebi sabırsız olmam ve borsa konusunda pek bilgi sahibi olmadan o günün trendlerine oynayarak kazanmaya çalışmam. Bu borsalara girerken kaybetmeyi göze alacağınız paralarla girmeniz gerekli. o yüzden bu siteler tam da böyle düşünenler için.uzun_musluk.png Şimdi sizlere büyük bir ihtimalle daha önce duymadığınız bir musluk sitesi vereceğim. Bu siteye buraya buraya tıklayarak üye olabilirsiniz. 13 dk 20 sn de 50 satoshi veriyor. Bu benim referans linkimdir. Ha yok kardeşim sana para kazandırmam ben diyorsanız http://freebtcmine.com/ buraya alayım sizi :) bol kazançlar.
Üstelik Upragade kısmından bu miktarı artırabilirsiniz Bu aralar musluk sitelerini araştırıyorum bu siteden daha fazla BTC veren bir site görmedim henüz gören varsa yoruma bıraksın :)

Sort:  

Kardes ben de senin gibi böyle sitelerle çok uğraştım ama en sonunda keşke uğraşmasaydım zamanımı kaybetmeseydim diyorum. Aylarca uğrasıosun ve kazandığın sadece 2 3 dolar kadar. Sana tavsiyem zamanını böyle boşa harcayacağına borsa için arastırmaya yap ya da steemit ile ilgilen.

kesinlikle katılıyorum o siteler yerine steemiti araştırıp burdaki hesapları geliştirmek daha karlı olacaktır

Bu odaklanıp uğraşılacak bir iş değil zaten. Bugüne kadar hayatınızda sadece bir iş mi yaptınız? Pc başında vakit geçirenler aklına geldikçe girip bakabilir diye yazdım. Güzel paralar kazanan insanlar var bu sitelerden. Ama sitedekilerin yüzde 1 ini geçmez. Ben burada insanlara işi gücü bırakın pc başında buna tıklayın demiyorum fark ettiyseniz. Tavsiyeleriniz için sağolun.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56