You are viewing a single comment's thread from:

RE: Photoshop CC’de Siluet Yapımı – Uygulamalı Photoshop Dersleri

in #tr5 years ago

adam görseli deyince arda turan çıkacak diye korkmadım değil :) eline emeğine sağlık güzel yazı.

Sort:  

Teşekkür ederim hocam, niye korktuğunuzu anlamadım ama öyle olmaması iyi olmuş o zaman :) Ayrıca sizin bir yorumunuzu görmek mutluluk verici :) Şaşırdım, sevindim.

adamim, adamsin, adam adam adam diye kabuslarima girdiydi bi ara. ben cogu yaziyi okuyorum fakat yorum yapmakta o kadar becerikli degilim maalesef :)

Anladım şimdi olayı :) Evet pek yorumlarınızı göremiyorum ama yazıştığım kadarıyla diyebilirim ki gayet başarılı. Uzun yorum zincirleri bile oluşturulur sizinle ;) Teşekkür ederim cevabınız için.

uzun yorum zincirleri derken... :D

Yani sizinle konuşmak keyifli olduğundan oluşabilecek zinciri kastettim :) Yorum zincirini.

anladim zaten amac zinciri uzatmakti :) sonucta her yazdigimiz bir "zincir" degil mi burada :)

Evet siz söyleyince blockchain in, chain'inde olduğumuzu fark ettim. Tamamen haklısınız hocam valla ne diyebilirim ki ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69471.12
ETH 3758.35
USDT 1.00
SBD 3.83