Bilinçsiz Yatırımcının 8 Aylık Cryptocurrency Tecrübeleri

in #tr6 years ago

Bitcoin ile ilk tanışmam youtube'de denk geldiğim Alp Işık videosu ile gerçekleşti. Videoyu izledikten hemen sonra bitcoin fiyatına baktım. 1.700 TL olan bitcoin fikir açısından beni çok cezbetti fakat sonrasında yavaş yavaş unutmaya başladım. Ortalama 1 yıl sonra merak edip bitcoin fiyatına baktım 15.000 TL olduğunu görünce kendi kendime "keşke bitcoin alsaydım bak ne kadar para kazanmıştım" dedim ve kara verdim nereden, nasıl ve ne kadar bitcoin alabilirim hepsini öğrendikten sonra bitcoin alacaktım. İlk alımımı 2017'nin Kasım ayı gerçekleştirdim az miktar ile başlamak istedim ve Aralık ayına kadar toplamda 600 TL para yatırdım. Yaptığım al-sat lar ve bitcoinin fütursuzca yükselişinden sonra 3500 TL param olmuştu. Sonrasında gaza gelip altcoin piyasasına girmek istedim. Arkadaşım bana twitter dan altcoin paylaşan kişileri söyledi ve " Bak bir gece de x2-x3 yaptılar, bunların dediklerini alalım " dedi. Daha da gaza gelip öyle yatım. Cryptocurrency'in ayı piyasasına girmesi ve bu sefer benim fütursuzca al-sat yapmaya başlamam sayesinde 2018'in Mart ayında 1500 TL param kaldı. Sonrasında kendime 'Başkasının dediğini yapma kendin araştır ve yap, zarar etsende tecrübe kazanmış olursun' dedim. Şuan 3100 TL değerinde coinlerim var ve kazandığım tecrübe birikimi sayesinde al-sat larımı daha doğru bir biçimde gerçekleştiriyorum.

Sort:  

Congratulations @strangeperson! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66256.11
ETH 3036.39
USDT 1.00
SBD 3.73