You are viewing a single comment's thread from:

RE: DÜNYAYI KURTARAN KAHRAMANLAR

in #tr6 years ago

Yeraltının süper kızkardeşleriymiş bu kızkardeşler.

:)) çok havalı değil mi ya🙆‍♀️
abuk subuk bahçe ve yer altındaki dünya, tam benim hayalimdeki jules verne'in gizemli yeri:)

iyi ki varsınız dünyayı kurtaran kahramanlar:)
çok hoş olmuş canım hep yaz sen böyle;)

Sort:  

Steemitin komik yazarı ünvanı alacağım bu gidişle, ama çok keyifliydi yazmak. Resmen gülerek yazdığım bir yazıydı.
Beğenmene çok sevindim güzel kahraman 🤗

Çok güzel olmuş tatlım. Çok beğendim. Keyifle okudum. Devamı gelecek di mi?

Süper kızkardeşler karanlık tarafa geçsinler, kötü karakter olsunlar :))

Süper kızkardeşler karanlık tarafa geçsinler, kötü karakter olsunlar :))

Bu kızlar güzel kalpli onlara karanlık karakter yakışmaz. Ben kötü de yazamam.
Beğenmene çok sevindim canım 😍
Devamı gelir mi bilmem ama arada böyle komik yazılar yazmak çok keyif veriyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61227.60
ETH 3022.96
USDT 1.00
SBD 3.88