You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Turkey | C² Öne Çıkan Yazılar (Turkish Language - January 9, 2019)

in #tr5 years ago (edited)

yine harika bir tanıtım yazısıyla karşılaştık, ellerine sağlık canım🤗🌹
tüm yazarları da tebrik ederim:)

bazen sana kızmıyor değilim hani, özellikle seçilen yazıların girişindeki cümlelerini okudukça biraz daha kızıyorum; bizi güzel yazılarından mahrum ettiğin geliyor aklıma 🙇🏻‍♀️

Sort:  

Çok sevindim beğendiğine. Sen beğendiysen olmuş demektir :)

Steemit konseptinde yazacak pek bir şey kalmadı bu aralar benim konseptimi genişletmem gerekecek sanırım :))

ne demek, senin yazılarını okumadan beğeniyorum sonra okuyorum zaten:)

steemit konseptinin dışındaki yazılarını da okumuş ve daha çok sevmiş biri olarak merakla bekliyorum o zaman :) 🙆‍♀️🎉🎊

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64009.76
ETH 3148.04
USDT 1.00
SBD 3.91