You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezi #1: Antalya Merkez & Kaleiçi - 1. Bölüm

in #tr5 years ago

eve döndüğün gece karşılaştığın manzaradan birazcık bahsetmene rağmen korkmuştum ben:) sen fobini yenmişsin ama bende hâlâ devam ediyor:/

bir gün migrenim tuttuğunda @etasarim "şalgam iç iyi gelir" demişti.

bana da soğuk algınlığı için önermişti, sevemediğim şalgam meğerse ne mübarek bi içecekmiş:)

kendinden hiç bahsetmiyorsun diyen arkadaşlar da fark ettiler mi acaba, hep kendimden bahseder oldum :)

fark ettik canım ve devamını bekleriz :)

harika bir gezi yazısı olmuş canım tebrik ederim Antalya ve Kaleiçi'ni gezip görmüş kadar olduk diyebilirim.. fotoğraflar da çok güzel.
seninle birlikte sokaklarında yürüyormuş gibi, küçük molalarda eşsiz manzarayı izliyormuş hissini aldım ben..🌼

parktaki çim müzisyenler ve metal dino heykeli ne kadar hoş, evet benim dinozoru anımsattı :p

vee umarım şirinler'i de görebilirim🙆‍♀️

Sort:  

@etasarim hocam kimin ne derdi olursa olsun şalgam suyu mu öneriyor yoksa :P biz hiç dertleşmemişiz demek ki bana hiç önermedi. :))

sirke de var onu es geçmeyelim lütfen :p

çok yardımsever bir arkadaşımızdır @etasarim herkesle ayrı ayrı ilgileniyor hakkını yememek lazım:) senin hasta olduğun zaman denk gelmemiştir sadece.

teşekkür ederim buradan da kendisine 💐

bakın size iki tüyo vermiş, bana ikisini de söylemedi :P

Yahu @kabasakal hocam siz istediniz. Madem migrenden muzdaripsiniz en kısa yolu elma sirkesidir. Kullanımı da aşağıdaki gibidir, tek kullanımda dahi etkili :

Migren: Bir tasa eşit miktarda su ve elma sirkesi koyup kaynatın. Altını kısarak yüzünüzü buhara tutun. Bu şekilde 3 dakika kadar soluk almanız, migren ağrılarının yok olmasını sağlayacaktır.

@sudefteri hocam ya beni utandırıyorsunuz :( Teşekkür ederim.

Hocam olur mu , buradan sizinle dertleşmediğimiz değil sizinle hastayken konuşmadığımız anlamı çıkar. :) Ayrıca şalgam öyle tek bir şeye iyi gelen bir içecek değil birçok noktaya faydası var. Burası yeri olmadığından veremiyorum faydalarını ama okumanızı öneriyorum. Eminim etkisinde kalıp post yapmamak için kendinizi zor tutacaksınız ;)

@etasarim hocam, @sudefteri ve @damla 'nın aksine ben şalgamı severim, tavsiye etseniz hemen kullanırdım :))
aklımın bir köşesinde bulunsun çünkü bende migrenden mustaribim

@kabasakal hocam öncelikle geçmiş olsun. Siz de hiç bir derdinizi benimle paylaşmamışsınız ki öneride bulunayım :) Aşağıdaki yorumu reçete bıraktım :) Umarım kullanırsınız.

You got a 27.14% upvote from @minnowvotes courtesy of @kabasakal!

Teşekkürler canım. Beğenmene sevindim. Şirinler sığmadı bu yazıya. Bir dahakine kaldılar o yüzden :))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63697.39
ETH 3145.23
USDT 1.00
SBD 3.83