You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #4: Sahinadm

in #tr5 years ago

yine harika bir röportaj olmuş, bu samimi anlatımın için çok teşekkürler @sahinadm ve bizi bu seriyle buluşturan perde ardındaki güzel kahramanımız @damla 💐

kripto para piyasasına 100 lira sermaye ile girdim ve ev aldım. Bu çok normal bence. :D

çok normalmiş ya:))

her ne kadar kendi şiirlerini beğenmesen de herkesin favori olarak gördüğü bir şiirin vardır mutlaka, tıpkı benim sevdiğim gibi:)

Allahım, vedalaşıyorum

:))

Sort:  

Hayatımda ne zaman ne olacağı belli olmuyor işte. Değişik değişik şeyler. Sıkıntılı işler falan filan yani. :))

Sadece o şiir mi beğendin yani? :D Herkes bir tane beğense ortalama üç beş tane fanım var demek. :D Çok ünlüymüşüm. :D

falan filan işler:)
biraz takıntılı mıyım neyim, sevdiğim şeye takılıp kalıyorum 🤷‍♀️
o yüzden diğer şiirlerini diğer arkadaşlara bırakıyorum :)

Yani takıntı demeyelim de şey diyelim... Hmm. Sen biraz takıntılı mısın, nesin? :))

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89