You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doktor saçmalıyor #bölüm3

in #tr6 years ago

onu bunu bilmem de bu yazıları okumak iyi geliyor bana, etrafta samimi bir şeyler bulmak o kadar zor ki..


hamburgeri bilmem ama yanında gelen patatesleri çatalla yediğim için bana gülenler olmuştu burdan onlara seslenmek istiyorum size ne..🙆‍♀️ sinirlendim bak şimdi:)

Sort:  

Samimiyet iyidir sevgili su defteri. Samimiyet keyiflidir. Günün bir kase yoğurt tadında olsun :)

evet öyledir az bulunduğu için belki de:)
teşekkür ediyorum yoğurdu çok severiz..🙆‍♀️

Çatalla patates yeme muhabbetini şimdi anladım :))

Tabiiki çatalla yiceksin tatlım. Ben de çatalla yiyorum.
@doctorbishop bu güzel içten çatallı yazı için teşekkür ederim
İçten yazı yazasım geldi
Reçete gibi yazı :)

teşekkür ederim canım💜☺
iyi ve umut verici bir şeyler yaz da okuyalım bu aralar çok ihtiyacımız var..

Ya siz süpersiniz en güzelinden yazmaya çalışacağım bol gülücük vee esprilisinden 🤗

Sanki lazım şu ara ya. Teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63173.85
ETH 3147.56
USDT 1.00
SBD 3.87