You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sen sen... Ben mi? diyen

in #tr6 years ago

içinden geçenlerin belki binde birini bile söylemediğini anlayabiliyorum yine de okumak iyi geldi:)

okurken neler geçti aklımdan.. bizzat iki projede görev alıp sonunu hüsranla kapattığımız için çok fazla yaşanmışlık ve birikmişlik vardı okurken sinirlendim tekrardan olanlara ve bize yaşatılanlara..

Fakat bir teşekkür etmekten aciz olmayın.

insanlar bu kadar aciz işte..
tam olarak böyle aslında, onlar için kendini ikinci plana atan insanlara bir teşekkür etmesini beklemiyordum ama köstek olunmayı, iftiraya uğramayı ve çamur atılmayı bize yaşattıkları için de hâlâ kızgınım..
burada aynı havayı soluyormuş hissine kapılıyorum ve daha da sinirleniyorum.

neyse ki bir avuç güzel insanın hatırına takılmaya devam ediyoruz işte..

Sort:  

Açıkçası ben neler oldu bilmiyorum ama görebildiklerim yetti zaten. İlk geldiğimde destek aldığım insanlardan birisin ve ne kadar çabaladığınıza doğrudan şahit oldum. Okurken sen ve senin gibilere iyi gelsin diye o şarkıyı bıraktım :) seviliyorsunuz :)

teşekkür ederim:)
o bir avuç diye belirttiğim insanların içinde olduğunu söylememe gerek yok diye düşünüyorum🙆‍♀️

şu an dinliyorum iyi geldi evet o psikolojiden çıktım:)

Harika, amacına ulaşmış :)

Doktor yine döktürmüşsün :)
Haklısın...
Benim şu sıra özel hayatımda yoğunluğum olduğu için yorum bile yapamıyorum son zamanlarda ama özel hayatımdaki yoğunluk geçince güzel bir dönüş yapacağım inşallah :)

dönüşünü bekliyoruz canım ben de bugün döndüm:))
bu yoğun günlerin tatlı telaşlar ve sonunda mutluluk olduğundan çok kıymetli😗

Yahu sen 1 haftada 1 yıllık yorum bırakıyorsun :) enerjin inanılmaz :)

Hayırlısı ile yoğunluğum bi geçsin mutlu bir şekilde o zaman enerji dolu yorum ve postlara devam edeceğim :)) ilk postum destek postu olacak ...

tabi ki buna sevindim ben de:)

😍😍😍😍🤗🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 64172.03
ETH 3144.93
USDT 1.00
SBD 3.85