You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konuk Yazar [Güzel İnsan @sahinadm]

in #tr5 years ago

Bu postun nereden çıktığı hikayesine girmeyeceğim

neyse ki bu hikâyeyi bilenlerdenim:p

Şahin Adam" diye düşünüp durdum.

itiraf ediyorum ben doğrusunu bilsem de 'şahin adem' diye kodlamışım bir kere ve hâlâ öyle benim için:)

Okuyamayanlar için resimde yazan

keşke bunu resmin üstüne yazsaydın, karınca yazısını zor bela okuduktan sonra görünce gıcık oldum :)

Ah hocam ah. İnsan ben ben ben der mi ya, herkes anında organize oldu.

niye olmayalım ki değil mi @tugbabeauty :)

çok güzel anlatmışsın @sahinadm'i ellerine sağlık @etasarim :) sıradaki yazıyı merakla bekliyorum dememe gerek yok değil mi 🙆‍♀️

Sort:  

hocam koptum ya :D o ayrıntıyı(resmin üstü) hiç düşünemedim :) Şimdi @avina hocamın dediğini anladım, demek bunu kastediyormuş. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87