You are viewing a single comment's thread from:

RE: Öne Çıkan #edebiyat Etiketi Yazıları #2

in #tr5 years ago (edited)

yine çok güzel bir inceleme yazısı olmuş,
tebrik ediyorum @sahinadm
birkaç gün önce ilk defa yazdığım inceleme-tanıtım yazımdan sonra şunu anladım ki, bunu yapmak başlı başına bir yazı yazmaktan daha zor.
eline emeğine gözlerine sağlık 🌼

tüm yazıları okumuş olmama rağmen bir de senin gözünden okudum, bana da yer verdiğin için teşekkür ederim o kısmı iki defa okudum:)

Kitap, okuru bu derece bağlayabilir mi kendine... Bağlar.

hem de nasıl bağlıyor💕

Sort:  

Evet gerçekten zor oluyor. :) Bir o kadar da eğlenceli ve hoş vakit geçirmemi sağlıyor. Gülümsüyorum. :) Yorumun için teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63094.38
ETH 3148.11
USDT 1.00
SBD 3.88