You are viewing a single comment's thread from:

RE: break ve continue – C Programlama Dili

in #tr5 years ago (edited)

o kadar emek veriyorsun ki hiç ilgi alanım olmamasına rağmen okuyorum, eline sağlık:)
döngülerde kısır döngü içine girmiş olabilirim, kaçıyorum:)

Sort:  

İlgi alanınız olmadığını biliyordum ama okuduğunuzu bilmiyordum. Şaşırdım, sevindim. Teşekkür ederim hocam, gerçekten takdir edilesi bir hareket. Ama programlamada kısır döngü yerine sonsuz döngü var ve gerçek hayattan farklı olarak o döngünün içine hep doğru olunca giriliyor :) Çok manidar değil mi?

emek verilen her yazıyı okumaya çalışıyorum:) bu seri de onlardan biri..
kısır döngü bi zaman sonra sonsuz döngü olmuyor muydu, kafam karışık zaten, baya manidar:)

Teşekkür ederiz hocam. Emeğiniz çok gerçekten. Olayları sizin dediğiniz şekilde değerlendirirsek, her sonsuz döngü aslında kısır döngü değildir. Ama tabi kısır döngüye dönüşen sonsuz döngüler de mevcuttur diyebiliriz.

Eğer sonsuz döngü programcının hatasından kaynaklanıyorsa sizin dediğiniz gibi kısır bir döngü olmuştur. Ancak programlamada tek işe odaklanılan durumlar olabiliyor. Mesela elinizde bir program var ve o program kullanıcıdan gelen veriye göre bir iş yapacak. O programda sonsuz bir döngü kurarsınız ki sürekli kullanıcıyı dinler durur program. Böyle bir sonsuz döngüye kısır diyemezsiniz. Anlatabildim mi bilmiyorum :)

You got a 28.54% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63672.27
ETH 3126.79
USDT 1.00
SBD 3.87