You are viewing a single comment's thread from:

RE: İzlediklerim #004 & Anon

in #tr6 years ago

güzel bir filme benziyor:)

Bu durumda da devreye hackerlar giriyor ve ağda kayıtlı olan görüntüleri isterseniz silebiliyor, isterseniz de yerine başka görüntüler koyabiliyor.

buna benzer bir film vardı hafızasındaki istemediği şeyleri sildiriyordu kadın..
bu gerçek olsa ne güzel olur:)

Sort:  

O filmin de ismini alabilirim izlemek için :))

Ben filmdeki direk konuya hayran oldum, gözlerinin önünde internet var gibi. Ekran karşısına geçmiyorsun, klavye ile uğraşmıyorsun falan. Tam istediğim hayat :D

sil baştan

filmin adı.. şimdi fragmanını izledim de güzel hatıralar canlandı tekrar..

Bu filmi bilmeyen yoktur sanırım ben de farklı bir film bekliyordum. Güzel hatıralar canlandıran bir film gerçekten ;)

yıllar önce dinlenilen bir şarkı veya izlenilen bir filme tekrar rast gelince; o günlerdeki anılar hücum ediyor birden 🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63793.53
ETH 3193.21
USDT 1.00
SBD 3.92