You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leave No Trace (2018) - Film İncelemesi 🎬

in #tr6 years ago

başka bir şey isteseymişsiniz olacakmıştı:)
yazdığım yorumdaki listemin 4.sırasındaydı bu film ama abartmayım diye yazmamıştım:)
Johnny Guitar okumak isterseniz🙆‍♀️

dedim ya yazdığım tüm filmler beni etkileyen ve sevdiklerimden oluşuyor:)

Sort:  

Blog unuza gözatmış ve bulamamıştım. Demekki oradaymış. Oldukça sıkı bir film.

Sizde yazmışsınız, çok güzel diyalogları olan bir film. Özellikle Lie to me dediği sahne bence sinema tarihine geçmiştir.

Kaleminize sağlık.

teşekkür ederim sayenizde tekrar izledim o sahneyi, özlemişim..
bu sitede benden başka birinin daha bu tarz filmlerle ilgilenmesi ne hoş🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69093.99
ETH 3768.57
USDT 1.00
SBD 3.44