You are viewing a single comment's thread from:

RE: 2012 Ve Sonrası Yayınlanmış En İyi Albümler / 1. Bölüm (2015-2019)

in #tr5 years ago

dinleyenleri çok fazla yormamak adına bir albümden en fazla 3 video seçtim. bu 60 video da cidden severek dinlediğim, beğendiğim videolardır. bunun burada ne işi var denebilecek 1 tane seçim olmadığına inanıyorum.

çok emek vermişsin belli, listeni kitaplığıma ekledim, zevkle dinleyeceğim ellerine sağlık 🌼

Sort:  

çok sağol @sudefteri, umarım beğenirsin şarkıları. bu arada 60 rep olmuşsun, tebrik ederim seni :)

evet yarısına kadar dinledim, daha sonra diğer yarısını da dinleyeceğim, güzel şarkılar seçmişsin, iki şarkı bana hitap etmiyordu sadece:)
bu arada teşekkür ederim :)

dur, sana hitap etmeyen şarkıları bir tahmin edeyim: immortal ve immolation diyorum.

evet bildin immortal :) ve warbringer..
immolation dinlememiştim henüz ama onu da listeye ekleyebiliriz şimdi baktım da:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61974.94
ETH 3126.82
USDT 1.00
SBD 3.77