You are viewing a single comment's thread from:

RE: Orlando Gezisi Part I : Telaş, stres, hintli dayı ve konferans

in #tr5 years ago

Harry Potter hayranları için köyün bir ekstra fotosunu da bırakıyorum buraya :)

sanki benim için bırakılmış hissine kapıldım 🙆‍♀️
çok güzel ya ama o insan seli neydi öyle :)

saç kurutma makinesiyle kıyafet kuruttuğum olmuştu yurtta ama ütü de iyi fikirmiş:)

yine çok güzel bir anlatım ve güzel bir gezi yazısı olmuş, yoo hiç kıskanmıyoruz:))
bu arada geçmiş olsun büyük tehlike atlatmışsın..

Sort:  

çok güzel ya ama o insan seli neydi öyle :)

buranin bos oldugu bir zaman yok @sudefteri :)

yine çok güzel bir anlatım ve güzel bir gezi yazısı olmuş, yoo hiç kıskanmıyoruz:))

aman kiskanmayin sakin, aman diyorum...

bu arada geçmiş olsun büyük tehlike atlatmışsın..

tesekkur ediyorum biraz sansim yardim etti.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63861.47
ETH 3215.28
USDT 1.00
SBD 3.84