You are viewing a single comment's thread from:

RE: İnci - John Steinbeck | Kitap Yorumu

in #tr5 years ago

yazarın daha önce fareler ve insanlar kitabını okuyup beğenmiştim

Kino kızılderili. Hikaye aslında diğer yandan toprakları işgal edilen Kızılderilileri ve işgal sonrası gördükleri muameleri anlatıyor.

özellikle bu kitabında kızılderili olduğunu öğrendikten sonra kitaba pek bi kanım ısındı:)
alıp okumak istediklerimin arasında yer aldı bile, teşekkür ederim:)

Sort:  

Kızılderili olması dışında pek bir şey yok aslında ama az çok gördükleri muameler yansıtılmış bizlere. :)

kitabın son sayfasını az önce okuyup bitirdim..
hüzünlenmemek elde değil :(

aklıma senin bu yazın geldi ve aynı şeyleri tekrar hissedebilme umuduyla geldim buraya.
ve bir selam vermek istedim @tugbabeauty 🌼

kızılderilileri direkt anlatmıyor olsa da Kino ve ailesinin peşinde olan iz sürücüler kendi kanındandı muhtemelen, bu bile hassas kalpler için umut kırıcıydı :(

inci bulmak uğur getirirdi kişiye, tanrının tanrıların ya da hepsinin o kişinin sırtını sıvazlaması anlamına gelirdi.

:(

Yorumun Kino'yu tekrar hatırlamamı sağladı. Okunması basit bir kitaptı ama benim için çok derindi. Bitirince aynı şekilde ben de hüzünlenmiştim. Uzun süredir okumalara ara vermiştim bu ay tekrar başladım. Umarım başka güzel kitaplarda yine yeniden buluşuruz. Ne iyi ettin de selam verdin canım. Ben de sayende hikayeyi yeniden okumuş kadar oldum.

Bu arada yanlış hatırlamıyorsam; Steinbeck bir gezi sırasında Meksika'dayken Kino'nun hikayesini duyup o şekilde esinlenmiş diye hatırlıyorum. Dilersen bu konuyu araştırabilirsin. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64561.16
ETH 3244.42
USDT 1.00
SBD 3.91