2 Bişey Birden

in #tr6 years ago (edited)

dreams.JPG

Sevgim Nefretim Burnum Gözüm Sobe

Rüyalar esiyor kafamın içinde

Koca burnumu seviyorum

Ben kendimi seviyorum

Kedim olsaydı onu da severdim

Ama ben sevdiklerimden nefret de ediyorum

Burnumdan mesela

Kendimden de

Kedim olsaydı ondan da nefret ederdim

Sevmediklerimden ise edemem nefret

Onlardan tiksinirim sadece

Bütün tiksinmeler hık demiş burnumdan düşmüş

Sevmeler ve Nefretler ise ah deyip gözümden

Ben şimdi bu burnu nasıl sevmem gözüm gibi

Yalnız unutmayın, sizi seviyor olmam burnunuzu seveceğim anlamına gelmez

Sizi sevebilirim, nefret de ederim ama burnunuzdan tiksiniyor olabilirim

Neyse, ne diyordum?

Rüyalar esiyor kafamın içinde



Kaynak:

Çivi Çiviyi Söker mi?

Gök gürül gürül

Yağmurda ıslanıyorum hunharca

Gözlerinin içine kaçıyorum yağmurdan

Daha çok ıslanıyorum gözlerinde

Çivi çiviyi sökmüyor be güzelim

Gözlerinin içinde toprak kokuyorum

Yanaklarından aşağı çamur olup düşüyorum


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN

ZAK000.png

Sort:  

Merhaba @tahirozgen,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Loading...

You got a 25.64% upvote from @automation courtesy of @tahirozgen! This is a service sponsored by @yehey. Please consider voting @yehey for Witnes. Use this short URL link https://on.king.net/witness simply click and vote, this will redirect to Steem Connect for secure connection.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 90% payout rewards. Use this link https://on.king.net/automation to delegate SP to @Automation.
If you need an extra upvote, join us at https://SteemChat.com discord server.

Have a lovely day.
@Automation - Keep Steeming for a better future.

Burun önemli.

Olmaz mı :) Ne demiş TDK Burun için: Alınla üst dudak arasında bulunan, çıkıntılı, iki delikli koklama ve solunum organı

Hay ben o Tdk'nın. Düşüne düşüne bunu mu bulmuşlar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17