Bu Bir Kalitesiz İçeriktir #4

in #tr6 years ago (edited)

SenBen01.jpg


Sensin işte o

Az ötede duran ama sırtını dönen
Sessiz sedasız bir bana görünen
Ben kaçtıkça hep orada olan
Zihnimden hiç gitmeyen notalarsın sen

İçimi burkmaktan keyif alan ahenk
Kirpiklerimin üzerindeki kar birikintisi

Ama aslında az ötede duransın sen

Yanıma hiç yaklaşmayan
Yüzünü hiç göstermeyen
Beynimdeki keman sesi
Çenemden düşen son yağmur damlası
Kulağıma üfleyen rüzgârın hışırtısı

Az ötede sırtını dönen
Uykumda üstümü örten
Uyanınca bulamadığım
Korkutucu sabahsın sen

Az ötede
Ama hiç ulaşamadığım

Benim işte bu

Kendime sırtımı dönen
Sesimi duyurduğum ama göremediğim
Kaçtıkça kendimi kovaladığım

Fikrimdeki pislik
İçimdeki çocuk
Çaldığım ıslık
Sitayişe muhatap bir kutsalın gölgesiyim

Tüm damarlarımda dolaşan
Beynimdeki kanı emen
Kendimden uzaklaştığım
Şefkate muhtaç bir kibirim ben

Az ötede duran rahmetin ta kendisiyim
Hiç ulaşamadığım

Beni benimle gömen
Bensin Sen


Bu bir Kalitesiz İçeriktir!
Bu bir Kalitesiz İçeriktir! #2
Bu Bir Kalitesiz İçeriktir #3

Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

ilk defa bir şiirine denk geldim galiba, çok güzelmiş..

Az ötede duran rahmetin ta kendisiyim
Hiç ulaşamadığım

ben de çok beğendim, eğer güzel seslendirirsem okurum :)

😄😄😄 teşekkürler. Vaktinşz olursa güzel seslendireceğiniz muhakkak.

o güzel sesinden dinlemek çok hoş olur :)

Sağol canım benim iyiki varsın 🤗

:) teşekkür ederim, mutlu oldum beğenmene.


Aslında ilk defa denk gelmedin diyeceğim olmayacak :))) Daha doğrusu bir çok kez kendimce şiir modunda yazdığım şeyleri paylaştım, paylaşıyorum 🙈 ben bunlara şiirimsi diyorum. Bu dahil yazdığım hiç birine şiir diyemem, belki bu klasik şiir anlayışına daha yakın bir şiirimsi ya da şiirimtrak da olabilir, bu sebeple sen de o hissi yaratmıştır.

Hep haddimi bilmeye çalıştım, kendi yazdıklarımın ne olduğunu aslında ben de bilmiyorum, şiir mi öykü mü serbest yazı mı? Sadece miş gibi davranarak yazıya koyuluyorum. 🙆

:) bilemedim şimdi ama bu şiir gibi geldi, bazen şiir gibi yazdıkların da oluyor ama onlar ayrı:)
ne dediğimi bilmiyorum galiba, gün boyu yoldaydım kafam şişti:/

hem şiirimsi veya şiirimtrak olmasının ne önemi var ki yazarı @tahirozgen olduktan sonra:)

Meğer kirpiklerinmiş yanaklarımın tarlalarında
ekin toplayan tırmıklar
Uyandıktan sonra fark ettim.
Yoksa bırakır mıydım ellerini sapsarı tarlamda.

Yoksa yoksa yoksa
Yoksa
Yoksa
Yoksa
Yoksa yoksa yoksa
Sen değil miydin lan! Gebertirim bak!

Posted using Partiko Android

Sen!
Beni yok sayan
Kirpikli bakışlardan alıkoyan

Sen!
Uyuduğun tarlalarda
Sarı boncuklu kirpiklerdeki elleri
Saçlarımda fark eden

Ve Sen
Değildim Lan!
Gel kurtar beni!
Gebert!

Ben göklerden yanağındaki sarı tarlaya yağan yağmurum
Sen o sarı tarlanın kara toprağı
Ben yağarsam sen olursun
Sen olursan ben yağarım

Geberirsek beraber, kurtulursak beraber oluruz.

Posted using Partiko Android

Geberirsek göğe ağarız, kurtulursak toprak oluruz.
Biz oluruz, bir ölürüz.

Cennet-i ala da, sarı kafalı, kara tenli çocuklar olur; koşarız.

Koşarız biz cebimizde kızıl saçlı yeşil gözlü kızcağızlar.

İçimizde bir korku, önümümüzde ölümler
Fakat biz müsterihiz cebimizde kızlar
Cennette oğlanlar

Posted using Partiko Android

Uygun bir vakitte bunu seslendirebilir miyim?

Hocam sormana ne hâcet. Şereflendirirsin.

Estağfirullah.

Çok sevdim.

🙏 Eyvallah, ne mutlu bana.

This post has received a 27.48 % upvote from @boomerang.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Hi, @tahirozgen!

You just got a 0.15% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

You got a 31.74% upvote from @booster courtesy of @tahirozgen!

NEW FEATURE:

You can earn a passive income from our service by delegating your stake in SteemPower to @booster. We'll be sharing 100% Liquid tokens automatically between all our delegators every time a wallet has accumulated 1K STEEM or SBD.
Quick Delegation: 1000| 2500 | 5000 | 10000 | 20000 | 50000

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94