Derdim Kendim Kendimle

in #tr6 years ago

kendimkendime.jpg


Dertliyim arkadaşlar, çok dertliyim hem de.
Kendimle barışmam gerekiyor.

Tam diyorum ki, bir bilim post'u da ben yayınlayayım, başlıyorum bir şeyler yazmaya sonra vazgeçiyorum. Hadi diyorum şöyle elle tutulur başka bir şeyler yazayım. Mesela derli toplu bir Hawking güzellemesi yapayım yahut Edgar Allan Poe'nun yaşam hikayesinden bahsedeyim, başlıyorum yazmaya sonra yine vazgeçiyorum. Acaba diyorum kripto para yorumu yapsam mı, sonra yok kimsenin vebalini alma diyorum.

En sonunda bir kuş konsun badi parmağınıza bahanesi tutuyor beni, selam edebilmenin uygunsuz çaresizliği içerisinde. Delirme can çekintilerimi bastırdığımı ifşa etmemezlik yapamıyacağım ama işte bastıramadığım dakikaların göbeğinde buluverdim kendimi.

  • Ne yapıyorsun BEN orada? Diye soruverdim kendime.
  • Zırva diyebildim sadece kendime acınası bakıslarla.
  • Bunu yenebilirsin KENDİM, inan buna! Deyiverdim ama dediğim an kendimi kendimin yanında buldum.

İşin içinde çıkamayacagımı düşündüm, uyursam geçer mi acaba diye kendi kendime söylendim lakin kendim kendime nafile adında bir hareket gösterdi. Çok kızdım, zaten öfkeliydim. Kalktığım gibi yumruğu patlattım gözümün ortasına.

Gözüm şişti.

Arpacıktır herhalde. dedim.
Cıks! dedi kendimden bir demet.
Yeter artık bıktım kendimden, yuhlar olsun tüm kendimlere deyiverdim.

Birden bütün kendimler kayboluverdiler arkalarında muz kabuğundan göz yaşları bırakarak.
Kendimden ise bir ben kalmıştım, o da zaten ta kendimdim.
Nereye gittiler ki acep? Ne güzel hepimiz bir aradaydık, ne şahaneydik, neydik ne olduk. Yandık bittik kül mü olduk ?
Ya arpacık? Hala arpacık... Yarın ne olur kimbilir.


Bilemiyorum Steemit camiası beni daha ne kadar idare eder.


Bugün, boğazın dibinde üzerine kargalar konan bir sokak lambasıyım, güpegündüz ışığım açık kalmış. Hay bin aydınlık!

Öyleyse aydınlık olsun hep, kendimizle barışmalar üzere.

Sıradaki parça ise Tanpınar Ahmet Hamdi'nin kaleminden olsun;

Biz şimdi bir aksülamel (tepki) devrinde yaşıyoruz. Kendimizi sevmiyoruz. Kafamız bir yığın mukayeselerle dolu; Dede efendi’yi Wagner olmadığı için, Yunus Emre’yi Verlaine, Baki’yi Goethe ve Gide yapamadığımız için beğenmiyoruz. Uçsuz bucaksız Asya’nın, Türkistan'ın o kadar zenginliği içinde, dünyanın en iyi giyinmiş milleti bulunduğumuz halde çırılçıplak yaşıyoruz. Coğrafya, kültür, her şey bizden yeni bir sentez bekliyor; biz görevimizin farkında değiliz. Boşu boşuna başka milletlerin tecrübesini yaşıyoruz.

Gerçekten mi boşu boşuna yaşıyoruz başkalarının tecrübelerini?

O kadar boşu boşuna olmasa da, biz markalaşamayı bilmiyoruz demek istiyorum saygıdeğer Tanpınar'a.

O da kafama şaplağı patlatıyor pek tabii. Ben ne diyorum sanıyorsun! dercesine.

Kendini kendinden kendine kendiliğinden soran kendi halinde bir fukara olarak önümü ilikliyorum karşınızda.

Sizleri Nazım ile başbaşa bırakıyorum. Yoksa Genco ile mi? Belki de Fazıl iledir.

Selam ve Sevgiyle.


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN
ZAK000.png

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Teşekkürler quraturk. 🙏

This post has received a 33.00% upvote from thanks to: @tahirozgen.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Loading...

You got a 13.33% upvote from @automation courtesy of @tahirozgen! This is a service sponsored by @yehey. Please consider voting @yehey for Witnes. Use this short URL link https://on.king.net/witness simply click and vote, this will redirect to Steem Connect for secure connection.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 90% payout rewards. Use this link https://on.king.net/automation to delegate SP to @Automation.
If you need an extra upvote, join us at https://SteemChat.com discord server.

Have a lovely day.
@Automation - Keep Steeming for a better future.

You got a 6.17% upvote from @upmewhale courtesy of @tahirozgen!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.88% upvote!
I was summoned by @tahirozgen. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

This post has received a 0.22 % upvote from @drotto thanks to: @tahirozgen.

This post has received a 23.89% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

Bilemiyorum Steemit camiası beni daha ne kadar idare eder.

şurda her yazdığını okurum dediğimiz kaç kişi var ki:)

😄 teşekkürler @sudefteri 🙏

Eder eder daha idare eder.:)sizden öğreneceklerimiz var..

Bence de çok iyi yazıyorsunuz. Yazılarınızı herzaman bekliyoruz. Ellerinize sağlık.

Çok teşekkürler @baycan

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63822.89
ETH 3083.13
USDT 1.00
SBD 3.99