Gerçekleştirilmiş Hayali Röportaj #2

in #tr6 years ago (edited)

muratkb1.jpeg


Merhaba,

Röprotaj serime hızlı bir şekilde devam ediyorum.

Sevgili @sudefteri ile yaptığım röportaj çok ses getirdi ve röportajların devam etmesi yönünde halktan onbinlerce mektup aldım. 80 milyonun bu talebini göz ardı edemedim.

İşte karşınıza ikinci röportajım için sevgili @muratkbesiroglu'nun kapısını çalarak çıkıyorum.

Kapıyı bir robot açtı ve kim olduğumu ve gelme amacımı sordu. Kendimi tanıtıp, amacımı ilettikte sonra, beklememi söyedi. Sanırım o arada @muratkbesiroglu'na geldiğim bilgisini iletti. Onay almış olacak ki beni içeriye davet etti.

Tam ayakkabılarımı çıkaracaktım ki, robot gerek olmadığını belirtti. Hemen kapı girişinde ayakkabılarla, ayaklarımı sokabileceğim bir dezenfekte cihazı olduğunu ve onu kullanmam gerektiğini söyledi. Ben de dediklerini aynen uyguladım.

Arkasından beni bir odaya götürdü, @muratkbesiroglu'nu bekleyeceğim oda sandım ama değildi. Burada başka robotlar vardı, parmağımdan bir damla kan aldılar. Sebebini sorduğumda, sağlık kontrolü olduğunu belirttiler. Evet Murat K. Beşiroğlu'nun yanına gidebilmem için bulaşıcı bir hastalığım olmadığından emin olmaları gerekiyormuş. Eh, ben de bedavaya test yaptırmış oldum. Test sonuçları negatif çıktı yani bulaşıcı bir hastalığım bulunmuyordu. Böylece artık @muratkbesiroglu'nun yanına doğru ilerliyordum.

Tam beş farklı kapıdan geçtikten sonra, içerisinde dolaşan irili ufaklı robotların ve bazı anlam veremedeğim cihazların ve de çok fazla sayıda kitapların olduğu büyük bir odaya ulaşmıştık. Bu odada arkası dönük iki dönerli koltuk, benim içeri girmemle beraber bana doğru döndüler. Her iki koltukta da @muratkbesiroglu oturuyordu.

Şaşırdığımı çok belli etmiş olacağım ki, her iki @muratkbesiroglu aynı anda gülümseyerek yanıma geldiler ve bunun sadece bir güvenlik tedbiri olduğunu, ikisinden birinin android olduğunu belirttiler.

Röportaj'a başlayana kadar şahit olduklarım, aklımı başımdan almıştı ve hazırladığım tüm soruları unutmuştum.
Ama yine de elimden geleni yapmış bulundum. Buyrunuz;


Sevgili @muratkbesiroglu, bize biraz kendinizden bahseder misiniz?

Komik olmaya çalışıyorsan hiç komik değilsin sevgili @tahirozgen. Bu soru konusunda @sudefteri ağzının payını vermişti ama sen dersini almamışsın gördüğüm kadarıyla.

'
Hay aksi, bu soruyu sormayacaktım ama aklım başımdan gitti resmen. Peki hocam işinizden emekli olup da artık Steemit'i ana iş mecranız olarak kullandığınız doğru mu?

Doğru.

'
Hmmm, bu kadar mı yani? Neden böyle bir şey yaptığınızı açıklamayacak mısınız?

Küstahlaşma lütfen. Sen bana bir soru sordun ve ben de cevabını verdim. Eğer daha fazlasını istiyorsan sorunda belirtmelisin. Ben vakti kıymetli bir adamım.

Her neyse, anladım seni. Ben zaten uzun zamandır yazı ve edebiyatla uğraşıyorum. Profesyonel bir yazar olarak çalışmak zaten amacımdı. 2018 Ocak ayında Steemit'e katıldım. Burada bilim kurgu hikayelerimi yayınlamaya başladım ve çok güzel bir ilgi gördü hikayelerim. Yazarlığa bu platform üzerinden devam ederek, tüm dünyaya ulaşabileceğimi gördüm. Bu sebeple Mayıs ayının sonunda bankacılıktaki iş hayatımı sonlandırarak tam zamanlı bir şekilde Steemit'te yazmaya başladm. Bu arada, evimde robotlar da geliştirmeye başladım tabii, artık yazdığım hikayelerden esinlenerek, gerçek hayatta bunları nasıl simüle ederim diye çabalıyorum.

'

Hocam süpersiniz valla, bu açıklayıcı cevabınızdan ötürü teşekkür ederim. Şu havada uçan kırmızı küçük adam görünümlü şey ne?

Fazla merak başa bela açabilir dikkatli ol. Ama bunu sana söyleyebilirim, o manyetik kuvvetlerle havada dolaşan bir kamera. Kontrol kamerası, ortam izlemesi yapıyor.

'
Çok enteresan, etrafta silahlı robotlar da var sanırım.

Kaşınıyorsun.

'
Yok yok ya bir şey demedim. Herşey çok güzel. Neyse; bilimkurguya ilginiz ne zaman başladı ve hikaye yeteneğinizi ne zaman keşfettiniz diye sorsam?

Sormuş oldun. Ben aslında beshix gezegeninden geldim bu Dünya'ya. Doğduğum zaman, gezegenime başka galaksilerden yapılan ağır bir saldırı varmış. Henüz daha üç günlükken, annem beni bir mini-mekiğe koyup uzaya göndermiş ve gelip Dünya'ya düşmüşüm. Sanırım, bilimkurgu'ya ilgim bu sebeple daha doğduğum gün başlamış. Yazma yeteneğim ise sanırım Dünya'ya ulaşana kadar geçen süre içerisinde can sıkıntısından gelişmiş olsa gerek.

'
Ehehe...hocam çok şakacısınız... şaka di mi bu, şaka?

Hahahaa, şaka tabii salak! Ya da belki de gerçek...hıh!

'
Salak demeseydiniz her şey güzeldi aslında. Röportaj yapınca herkes neden saldırganlaşıyor anlamadım.

Sen sempatik anlamında değerlendir öyle kelimeleri

'
Eh mecburen öyle değerlendireceğim ama üzdü hani.

İstersen salak demeyip, onun yerine seni downvote manyağı da yapabilirim.

'
Yaaa hocam takılıyorum işte, salak deyin tabii, ne güzel işte sempatik sempatik...

Bravo, zihnini bir abuk kuş'a teslim etmiş olsan da , kafan zehir gibi maşallah.

'
Teveccühünüz efenim. Biraz öyledir. İlkokulda bütün derslerim pekiyiydi. Her neyse, hocam peki neden Steemit?

Ya bak yine kalbini kıracağım. Bu nedir ya... Hayır, soruyu soruş tarzın çok irrite edici. "Neden Steemit"miş. Neyse, sakin kalarak cevap vereyim.

Steemit'in muazzam bir potansiyele sahip bir platform olduğuna inanıyorum. Bunun sebepleri var tabii;

Bankacı olarak, mobil bankacılık müşteri sayısının, Türkiye'de binlerle ifade edilen rakamlardan, milyonlarla ifade edilen rakamlara nasıl ulaştığına bizzat tanıklık ettim. Steemit daha 2 senelik bir mecra. Diğer sosyal medya platformlarını göz önünde bulundurarak ve blokchain teknolojisine inanan biri olarak, kripto paraların insanların günlük yaşamına iyice adapte olmasıyla da büyük bir patlama yapacağına inanıyorum.

'
Hadi inşallah!

Bitti mi? Bittyise git artık, hadi zamanım değerli benim.

'
Az kaldı, lütfen. Hocam elinde sihirli bir değnek olsaydı, neyi değiştirmek isterdin? Geçen sefer çubuk demiştim @sudefteri kızmıştı.

Ben sihire inanmam. Çocukça sorularına devam ediyorsun, ben sıkıldım ama.

'
Hemen sorumu değiştiriyorum, hızlıca; Mottonuz nedir?

"Geleceği tahmin etmenin en iyi yolu onu yaratmaktır"

'
Vay kralsınız hocam.

Ya ben burada, yapay zekalı varlıklarla, insanların eşit haklara sahip olması üzerine kafa yoruyorum, senin ettiğin lafa bak! Kralsınızmış! Çok mu banalsın acaba?

'
Ulu denizlerdeki kaşalotlar adına, kusuruma bakmayın. Tamam son soru; Steemit’te en sevdiğiniz yazar / hesap? Ama sadece bir tane lütfen.

Bunun sebebini bilmiyorum, hatta kendisine çok gıcık oluyorum ama @tahirozgen .

'
Çok müteşekkirim. Ayrıca röportaj için de teşekkür ederim. Ben çıkayım artık. Bana bir robot eşlik edecektir inşallah, zira yolu bilmiyorum, ehehee.

Tabii eşlik edilecek sana, ama önce bir üst araması yapacaklar. Sonra seni yönlendiriler çıkışa doğru.


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Ehehe. Görsel yıkılıyor. Araştırmacı gazetecilik de devreye sokulmuş. Daha ne olsun.

:)) Görselin bir önceki versiyonunu da paylaşıyorum. İkisi arasında çok kararsız kalmıştım :)

PicsArt_10-18-03.04.01.jpg

Ikili versiyonu daha güzel olmuş. Anlatıma da uymuş:)

Hayal gücü üstüne süprizler de serpince güzel bi lezzet çıkmış ;)

Bu odada arkası dönük iki dönerli koltuk, benim içeri girmemle beraber bana doğru döndüler. Her iki koltukta da @muratkbesiroglu oturuyordu.

hayalimde canlandırdım çok iyiydi ya:) yeşilçam sahnesi gibi düşündüm bi an:))
@muratkbesiroglu'nun evi de çok havalıymış biz gitsek bizi de içeri alırlar mı ki robotlar:)

ayrıca bu serinin devam etmesine çok sevindim, yeni kurbanı pardon şanslı kişiyi:) merakla bekliyorum🙆‍♀️

Steemitten gelen herkese kapıları açıkmış. Yeter ki testler olumlu çıksın. :))

Serinin sıradaki şanslı kurbanı bana da sürpriz olacak :)

Ben de merak ediyorum . Çok eğlenceli yaratıcı bir röportaj olmuş emeğinize sağlık hocam.

iki muratk olayını çok sevdim:D Bu teknolojiyi umarım senin üzerinde kullanmaz 😂

Halbukim benden şöyle 5 - 10 tane olsa dünya ne tatlı şerbetli olur 😜

Herkes @tahirozgen ce yazmaya özenecek, buna ben de dahil.

@tahirozgen hayal gücünüze Hayvanım, pardon hayranım :=)

😁😁🙏🙏


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Çok teşekkürler @c-squared.

Hello:) very nice blog! Upvote for me and i invite you to my blog too ! :)

I upvoted your post.

Keep steeming for a better tomorrow.
@Acknowledgement - God Bless

Posted using https://Steeming.com condenser site.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 22.79% upvote from @postpromoter courtesy of @tahirozgen!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71