Lâf ü Güzâf

in #tr6 years ago (edited)

Sevgili Ruh,

Bugün de neşen boldur umarım. Sana mektup yazacağım demiştim ama yazamadım. Tam yazayım diyorum ama bir şeylere gelen zamla coşuyor içimin kabarcıkları, yazamıyorum. Bu sefer inat ettim yazıyorum, hem de benzine falan 18 kuruş zam gelmişken yazıyorum. Bak bu zamlar diğer zamları getirecek. Aslında iyi bir şey bu zamlar. Biz Arap mıyız yahut Amerikan mıyız da ucuz benzin kullanacağız? Kimse bizi Araplaştırmaya yahut Amerikanlaştırmaya çalışmasın. Hatta kimse bizi Çekoslovakyalılaştırmaya da kalkmasın! Ayrıca kimseye ucuz benzin kullanıyorlar dedirtmeyiz!

Neyse.

Fark etmişsindir, hala senden adres istemedim. Mektubu yazıyorum ama adres yok elimde. İsteyemiyorum bir türlü, hep araya bir şeyler giriyor, inan çok yoğunum. Ama emin olabilirsin, o adres elbet istenecek!

Zaten adresler istenmek için vardır. Sadece kurşun adres sormaz bilirsin. Sen de kurşun olmadığına göre için rahat olabilir.

Gerçi bazen kurşun gibi ağır hissediyorum. Bazen de kurşun kalem yiyiyorum. Belki kurşun kalem yediğim zamanlarda ağırlaşıyorumdur, hiç dikkat etmedim.

Bazen aklıma Nazım'ın şiiri düşüyor;

“Hava kurşun gibi ağır!
Bağır bağır bağırıyorum,
Koşun kurşun eritmeye çalışıyorum ...”

Sanırım insan kurşun gibi ağır hissedince kendini fazla kilolu hissediyor ve kilolarını eritmek için kurşun eritiyor. Kurşun dediğin, atom numarası 82 ve atom kütlesi 207,19 olan mavi-gümüş karışımı renkte bir elementtir halbuki. Pb ile simgelenir.

Bu Pb benim aklıma hep Pembo denen sakızı getirir. Bilmem ki hala var mıdır?

Küçükken vardı. Pembo güzel sakızdı. Sen de güzel bir arkadaşımızsın. Konu neydi unuttum. Ben Sana niye yazıyordum acaba?

Belki de müjdeli haberi vermek içindir. Müjdeli haber ne mi?

En zengin %1'in milli gelirden aldığı pay 2007 yılında %17,4 iken , 2016 yılında %23,4 olmuş

Süper değil mi! Allah daha da çok nasip etsin diyelim. En zenginlerimiz daha da fazlasını hakediyor. Ecnebi'nin en zenginlerinden daha zengin olsunlar ki milletçe itibarımız artsın. Yaşasın zenginler. Yaşasın milli gelirden aldıkları pay. Daha çok alsınlar daha çok, daha çok...o kadar çok..öyle böyle değil çok... En pek çok...

Hem belli mi olur, bir bakarsın Bitcoin $1M USD olur gerçekten de, en zenginlerden biri sen olursun.

Şaka lan şaka, Nah olursun!

Neyse, diyeceğim şu olsun ki, bahçede biten otlar nefes almadıkça, aldığımız nefesler çiçek olamaz.

Sana yazdığım bu satırları sonladırırken, Edip Cansever'in dehşetle sevdiğim şiirinden bir kuple bırakıyorum;

O kadar bekledim ki, geliyorum
Ölümümü bekledim, geliyorum
Bir ölüyü ve ölünün bütün inceliklerini
Bekledim geliyorum.

Ben Ruhi Bey, mutlu olan Ruhi Bey
Ölümü gömdüm, geliyorum
Bir sonbahar günüydü, geliyorum
Güneşler buz gibiydi, geliyorum
Ve bütün kötülükler
Ölümün armaları gibiydi
Size anlatırım, geliyorum.

Hepsini, hepsini gömdüm, geliyorum
Havuzun kırık taşlarını - siz bilmezsiniz -
Limonluğu ve kırmızı konağı - siz bilmezsiniz -
Aynalarda kendini seven Ruhi Beyi - siz bilmezsiniz -
Ve bildiğiniz Ruhi Beyi -ya da pek bilmediğiniz -
Gömdüm ben, geliyorum.

Sağlıcakla kal.
ve Kendine iyi bak, beni düşünme
ve hatta Görüşmek Üzere.
Hadi ilk sen kapat.
Kapat hadi kapat.
Biliyorum telefon değil bu, sayfayı kapat.


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN
ZAK000.png

Sort:  

Resimle biraz oynadım hacı abi, yağlı boya ile bütünleşmeni sağlamaya çalıştım. Bütünleştirebildiklerimizden olmuş musun.

PicsArt_05-15-05.11.20.jpg

:)) Fazla bütünleşmişim. Çok yağlı olmuş bu da :)

Elinize sağlık, sayfalar kapanmaz yazma isteği olunca,
Neyse, diyeceğim şu olsun ki, bahçede biten otlar nefes almadıkça, aldığımız nefesler çiçek olamaz.
Bahçemizde otlarımızın eksik olmaması dileğiyle kalın sağlıcakla 😊

☺ Teşekkürler @baycan, nefeslerimizin de çiçek olması dileğiyle. :)

Kalemin bol olsun sevgili ruh !

Bana yazınız hiciv sanatını hatırlattı.Güzel olmuş kaleminize sağlık.

Beğenmiş olmanıza sevindim. :) Teşekkürler @junostar.

Eleştiriyi de edebiyatı da bir metin içerisine ne güzel dağıtmışsın. Eline sağlık ben çok sevdim.

Teşekkürler doktor, sevindim. 🙏

çekoslovakyalaştırmadıklarımızdan mısınız yoksa ....
mektubuna cevap gelir umarım

postacıyı her gün pencerede bekliyeceğim :)

PLEASE CHECK THE UPDATED USER GUIDE
Released on: May 14th

As a friendly reminder, the current upvote fee is $0.12 SBD ($0.121 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.36+ SBD.

Join our 10 SP Challenge!!!

Simply click this link to delegate 10 SP Now!

Or delegate any of these other amounts and make a "striking" return on your investment!
50 SP --- 100 SP --- 200 SP --- 500 SP --- 1000 SP

That being said...

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote, comment and resteem from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

You got a 22.73% upvote from @automation courtesy of @tahirozgen! This is a service sponsored by @yehey. Please consider voting @yehey for Witnes. Use this short URL link https://on.king.net/witness simply click and vote, this will redirect to Steem Connect for secure connection.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 90% payout rewards. Use this link https://on.king.net/automation to delegate SP to @Automation.
If you need an extra upvote, join us at https://SteemChat.com discord server.

Have a lovely day.
@Automation - Keep Steeming for a better future.

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @tahirozgen.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14