You are viewing a single comment's thread from:

RE: DÜNYAYI KURTARAN KAHRAMANLAR

in #tr6 years ago

😂😂

Benden kahraman çıkarmanızı anlarım da, @doctorbishop tan da kahraman çıkarmayı başarmışsınız ya saygıyla eğiliyorum 😁😁😁 😝😝 oh günlük sataşmamı da bu sayede yaptım rahatladım ✌😄

Sort:  

Kahraman doktorsuz bilimkurgu mu olur hocam. :)

Siz ayrılmaz ikilisiniz. Sonra size reçete yazmasa abuk subuk kuşlarınız yaşamaz.

@doctorbishop suz olmaz, işte bu yüzden ona gıcığım. :))

Ya bu sırada ben aşağıda seni övüyordum... dedim kimse sevmiyor bu adamı ben seveyim bari ama yok...

Doktor yaz bir reçete en iyisi 😃

Sevilmek beni bozuyor demek doktor.
Beni sevmemelerinin bir sebebi var.
😆

Aynı gerekçeyle seni seviyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60166.58
ETH 2964.21
USDT 1.00
SBD 3.79