You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sporu Hayata Entegre Etmek Neden Zor Gelir ?

in #tr5 years ago

Spor küçüklükten itibaren bir rutinimiz olmadığı müddetçe, sonradan hayatımızın bir parçası yapmak çok zor diye düşünüyorum. Kültürel bir mesele bence.

Yazınızı provoke etniş gibi olmayatım ama geçenlerde komik bir caps görmüştüm , paylaşmak istedim. Maksat gülmek. :)Capture+_2018-11-02-10-35-51.png

Sort:  

Estağfurullah hocam tabiki söyleyebilirsiniz düşüncelerinizi . Zaten ben de aynı şekilde düşünmekteyim. Çocukluktan spor alışkanlığı edinmek çok etkili oluyor. Fakat aile yönlendirmesi olmayınca insan lisede farkına varıyor . Lise ve üniversitede de sınav , stres derken düzen bozuluyor mutlaka. Ağırlık kaldırma sporlarında özellikle millet heves ediyor ama 10 kişinin anca 2'si biyerlere gelebiliyor ki fiziksel güç ve dayanıklılık açısından çoğu sporda iş gören bir ek spor olarak da kullanılıyor.

Capsdeki olay da çok doğru aslında :D Büyük çoğunluk birkaç ay yapıp bıraktığı için zaman kaybı olarak geri dönüyor tabi ilerisi için oluşturduğu altyapıyı saymazsak . Çok kararlı olmak lazım devamlılık için .

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63839.42
ETH 3215.37
USDT 1.00
SBD 3.83