You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir de böyle deneyelim

in #tr6 years ago

Doktor detaylı bir açıklama yazmıştım ki araya iş girdi ve sonra da yazdığım sayfa kapandı. Şimdilik tekrar yazamayacagım ama bana powerdown yapıp bota basmak mantıklı gelmedi. Özellikle bir hedef birikim yapmak için. Ha bir de, kitap konusunda da yaşadaığın hayal kırıklığını anlıyorum ama sırf yayınlansın diye para basmayı düşünüyorsan da yanlış yapıyorsun diye düşünüyorum. Ben düşünüyorum işte. Neyse fırsat bulursam detaylara girerim.

Sort:  

Şunları da üzerine düşünmen üzere örnekleme yapabilmek için bırakayım şuraya;

image.png


image.png


image.png

Abi değişiyor zaten, düşüyor yükseliyor. 7 gün dolana kadar her şey değişebilir. Zaten risk. Ayrıca bugün dk 3'te bota oylattım. Bakalım ne kadar olacak.

Kitap konusuna da gelirsek, yazdığım tür itibariyle zaten yayınevi seçeneklerim kısıtlı. Bir çoğu doluyuz diyerek dosya kabul etmiyor. Ayrıca aldığım yorumu az çok konuşmuştuk. Bir dosya atıp 6 ay bekleyip aptal bir mail ile uyanmak istemiyorum tekrar. İşte o zaman pes ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63122.36
ETH 3072.69
USDT 1.00
SBD 3.86