You are viewing a single comment's thread from:

RE: İletişemedik

in #tr6 years ago

Doktor çok kırıcısın. Çok kırıldım, gel topla parçalarımı şimdi. Gel de yapıştır bir araya. Bu da senin görevin olsun.

Benim yorum'un altına da verdiğin cevaptan anladım sinir olmuşsun :)

Ol canım dert değil. Bütün suç sen de, tek amacın suçu başkalarına atmak. Ne ayıp. :))

Buarada, doğrudur ben post'unu misafirlikteyken hızlıca okudum, ama anlamadım değil. Tam olarak doğru anlamışım :) Sen benim yorumu anlamamışsın Taaam mı?

Ya ben bazen yorum yazarken post'ta bahsedilenlere hem onaylamak adına hem de ek-olumsuz görüş bildirmek adına hızlıca aklımdakileri yazıyorum. Ama sen anlamıyorsun ne yapalım işte.

Anlasaydın olmazdık, bırak da anlaşamayalım.

Ne diyorum acaba ben.

Ya gir benim commente, oku tekrardan bak senle aynı paralelde ama bazı zikzakları olan, küçük de bir olmaz ki bu yorumu olduğunu göreceksin.

Sen şimdi ne yorumu göreceğini de anlamadın kesin..

Tamam o zaman keselim.

Elma keselim, karpuz keselim, kağıt keselim.

Sort:  

Yok senin yorumuna verdiğim cevap "işte evet o insanlar" şeklinde vurgu yapma ihtiyacı hissetmemdi yoksa sen anladın beni :)


Seninle anlaşmamız lazım seninle anlaşmazsak olmaz. Kan gövdeyi götürür. İnsanlar üzülür çocuklar çocukluğunu yaşayamaz.


Ne diyorsun acaba sen?


Girmiyorum senin komente git kendin gir kendi komentine


"olmaz ki" bu kısmına okeyim zaten onunla bir işim yok


ben ne diyorum acaba


Seni bir ben anladım ben de yanlış anladım. Lanet olsun


Karpuz severim ama güvenemem


Bütün suç bende. Şimdi kırılan parçalarını kafama göre dizip kuşumun abuk zihni yapacağım görürsün.


Beni de kendine benzettin :D

Ahahahaa, muhteşemsin :)

Ahahahaa, muhteşemsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87