You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kendime Gel #1

in #tr6 years ago (edited)

Zararlı olabilecek şeyler olduğunu düşünmüyorum. Hissettikleriniz çok normal. Aslında bu bir farkındalık, herkesin hissedebileceği şeyler iken herkes bunları hissetmiyor. Yani farkına varmıyor ve dönüşüm gerçekleşiyor. Sizin bu hissetttikleriniz dönüşüme bir set çekiyor şimdilik. Ama şu anda sizi rahatsız edecek politik kimliğin açığa çıkmasını hiç bir insan için garanti veremezsiniz. Yaşananlar, yaşanacaklar, hayat ve zorluklar gitgide bakış açısını farkettirmeden değiştirebilirler ve belki de o zaman o kimliğin rahatsız olunacak bir kimlik olmayacağına ikna olunur. Velhasıl, olur olmaz bilinmez bu hissiyat ve kafa yormalar süreci engeller ya da geciktirir ya da gelinecek noktayı daha yumuşak kılar.

Sort:  

"Kendine yasaklamadan durumum farkında olduğun için çok uç noktalara gelmezsin" gibi bir anlam çıkardım son kısımdan.

Teşekkür ederim hocam. Güzel bir bakış açısı

Rica ederim. Bu arada yazıları sanırım düzenli takip edemiyorum ki önceki bir kaç yazınızı daha yeni görebildim. Her neyse ara ara belirli profilleri kontrol etmek de fayda var.

Düsünbil dergisini hiç duydunuz mu ya da okudunuz mu bilmiyorum, tavsiye ederim. Ayıca dergi dışında web portalları da var. https://dusunbil.com
Daha bugün orada Dalai Lama nın sözlerini toparladıkları bir post vardı da şu söz hoşuma gitti, müsadenle buradan da paylaşmış olayım;

"Gezegenin daha başarılı insana ihtiyacı yok. Umutsuzca daha çok barış elçisine, çözümcüye, onarıcıya, hikaye anlatıcılarına ve her türden sevgiye ihtiyacı var."

Gerçekten çok sevdim bar yazınızda da paylaşın lütfen.

Profilleri ben de kaçırıyorum bazen. Sürekli bir şey yaparken bakmaya çalıştığım için olabiliyor

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87