You are viewing a single comment's thread from:

RE: kendimle çelişme günüm

in #tr6 years ago

Bol şans o zaman doktor. Bazı günler böyledir işte, öyle günlerde çok da iyi bir şeyler olsun peşinde koşmamak aslında en güzeli. İyi bir şey beklerken çıkan aksilikler daha da sinir bozucu oluyor. Belki de sitcom izlemek yerine böyle en duygusalından bir şeyler izlemek, hatta ağlayabiliyorsan da ağlamak daha iyi gelir insana. Göz yaşları boşuna değil, rahatlatır insanı. sonra da güzel bir uyku, mis.

Bugün insan sevmiyorum

Bak şimdi, hazır bugün sevmiyorsun ben de geldim şuraya iki kelam ettim, yok ağlamak iyi gelir falan. Bas bana da güzel bir küfür. Küfretmek de iyi gelir.

Sort:  

İlginç ve güzel bir adamsın :)


Yalnız dikkat et ben adanalıyım biliyorsun. Küfrü biz bulduk :)

😂 Rahat ol sen ya, ben de dbakırlıyım. Küfür yemeye de küfre de yabancı değilim. Sen yeter ki rahatla ben kendimi feda ettim.

Ahahaha harikasın :) fakat şunu da hatırlatalım: "kavga etmek yerine küfür etmeyi bulan insan medeniyetin kurucusudur :)"

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59274.49
ETH 2983.07
USDT 1.00
SBD 3.75