You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mış gibi yapayım

in #tr6 years ago (edited)

Bence Aşk tam da değil dediğin şeyler, Sağlıklı aşk olmaz. Aşk dediğin sağlıksızdır ve geçicidir. Aşk saçmalamaktır, aşk ergenliktir. Ergenlikte nasıl ki ergenlerin beyin fonksiyonları ciddi oran da azalır. Aşkta da öyledir. Ergenlikte beyin hormon salgılamakla meşguldür, Aşkta da öyledir. Ha kötü müdür? Değildir, güzeldir ama geçer gider. Sevgiye saf gerçek sevgiye dönüşürse âlâ, hedefe ulaşılmıştır. Dönüşmez ise biter ilişki zaten.

Senin dediğin sevgidir, saf ve gerçek sevgidir. Aşkın dönüştüğü hâldir.

Diyeceklerim bu kadar.

Maksat sana muhalefet olsun :))

Sort:  

Beni desteklersen bırakırım buraları :) benim aşk tanımımı yaptın ama. Senin sevgi dediğine ben aşk dedim.


Boş ver ya. Bize aşk mı lazım arkadaşlık mı? :)

Ne destekleyecem yahu, buraya çakılı kalacaksın, kaçamayacaksın katlanacaksın :)))


Cevap veriyorum Dostluk :)))

Ahahaha haklı olabilirsin 😂


O konuda da yazacağım sakinde kal :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63867.81
ETH 3135.89
USDT 1.00
SBD 3.84