You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raynaud olana kadar yazalım :)

in #tr6 years ago

Doktor imzan hayırlı olsun. 👍


Daha kaç tane evren olduğu konusunda emin değilken evrende yalnız olma konusunda kesin konuşabilen var mı yahu. İnanç olarak da, herhangi bir inanç yalnızsınız ya da değilsiniz gibi bir şey söylemiyor zannımca.

Sort:  

Teşekkür ederim sana da bir tane yapalım :)


Yani evrenin bizim için yaratıldığı gibi bir şey hatırlıyorum fakat çok bilgi sahibi olmadığım için yanlış anlaşılma olsun istemedim. Bilimsel konuşmaları kendi içinde değerlendirdiğimi vurgulamak istedim:)

:) Ben hali hazırda şunu kullanıyorum ya.


E tamam, evren insan için yaratılmış olsa bile evrende yalnızız demek değildir ya, bir de bu evren bizim için yaratılmış olabilir ya diğer var olma ihtimali güçlü evrenler kimin için yaratıldı. :)) Uzatmayayım.
Ok anladım ben senin açıklama ihtiyacını 👍

Doğru ya isim yazmayınca imza olarak aklımda kalmamış :)

Sen inanılmaz birisin :)

:) yani benim dediklerime kimse inanmasın mı demek istiyorsun 😜 öyleyse haklı olabilirsin 😀

Ahahahah 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63240.82
ETH 3048.64
USDT 1.00
SBD 3.80