You are viewing a single comment's thread from:

RE: TAVSİYE ETMEDİĞİM BİR KİTAP

in #tr6 years ago

Stanislaw Lem hiç yazılmayan kitapları "Mükemmel Boşluk" kitabında eleştirmiş, ve okuru olmayan kitaplara "Hayali Büyüklük" kitabında girişler yazmıştı. Şimdi de sen basılmamış kitapları önermiyorsun! 👏👏👏

Sort:  

önermiyorum abi neme lazım okuyan filan çıkar... sıkıntı olur.

Bence de en doğrusunu yapıyorsun. Okuyan olursa vebali kendine. Cehennem ateşinde kızarmış tavuk derisi gibi beyinlerindeki larvalara su bile dökmemek lazım bu saatten sonra.

kesinlikle. ne işim olur benim sıkıntılı olaylar ve insanlarla. :D

Aman ha işin olmasın zaten, ne işin olabilir ki zaten senin öyle olaylı insanlarla.

hiiiç! ne mümkündür benim insanlı olaylarla işim olması...

Aman ha olur ya, olayın varmış gibi bile gözükme işli insanlarla.

Stanislaw Lem'i ve o kitabını duymamıştım. Listeme aldım. Çok teşekkür ederim.

Lem değişik bir adamdır. Genel tarzı bu olmasa da bu kitaplarına rastladığımda çok şaşırmıştım.

şiir ve bilimsel kuramlar üzerine de çalışmalar yapmış. Bilim kurgu edebiyatının ciddiye alınması konusunda büyük etkisi olmuş. eserlerinde hümanizmle modern bilimi birleştirmeye çalışmış.
Ortak nokta olarak eserlerinde bir ironi söz konuymuş.

Bayağı fazla da eseri varmış adamın. İyice merak ettim. :)

Herkesi sarmayabilir ama çok özeldir ve yeri ayrıdır. Bilim kurgu ve felsefe harmanı kitapları olsa da kendisi bilim kurgu olarak tanımlamaz. Ki bilimadamlarına ilham kaynağı olmuştur.

Sahaflarda bulabilirsen "Küvette Bulunan Günce" favorimdir.

Ben bulurum onu ve okurum da.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63332.97
ETH 3169.28
USDT 1.00
SBD 3.89