You are viewing a single comment's thread from:

RE: TESADÜF

in #tr5 years ago

Antidepresanlar dersi ilgimi çekti, o derse ben de girmek isterdim :)

Tabii onlar da insan ve zaman zaman algılarını kestirmek mümkün olmuyor.

Sanırım biz erkekelerin de insan olduguna kanaat getiriyorsun burada :)) biraz öyleyiz ama kadın ve erkek algıları çok farklı yönlerde olabiliyor.

Anladığım kadarıyla yolculuk var ispanyaya, keyfini sür ne güzeldir şimdi oralar. İyi yolculuklar.

Sort:  

Antidepresanlar hep ilgimi çekmiştir benim de, o kadar stajın içinde psikiyatri stajında birinci olmuştum:)) Psikofarmakoloji notlarım çoğaltılmıştır. Tıp 5. sınıftan itibaren afinitemin olduğu ve tesadüfen de dersin bana verilmesi ilginç tabii:) Kadın erkek algılarının farklı olmasına itiraz edemem tabii..Ama burda aslında bir hocamdan yola çıkarak yazmıştım:) Östrojenik erkeklerin algısı bir tık daha farklı. Yoksa yanlış anlaşılmayayım hepimiz kardeşiz:)) Sanırım ben cinsiyet ayrımı yapmadan insan olarak düşünerek hata yapıyorumdur..Neyse işte yine saçmaladım küçücük:)
İspanya kesinlikle çok keyifliydi. O akdeniz rahatlığı huzuru geçiyor insana ve ilk defa günlerden saatlerden haberim olmadı:) Tabii 250 km zeytin ağaçlarını görünce ülkemi düşünüp içim cız etti:(

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68828.89
ETH 3759.62
USDT 1.00
SBD 3.43