You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ne Zaman Steemix Kullanmalıyım

in #tr6 years ago

Bu durumu ben de sonradan fark ettim. keşke bunu yapılan duyurularda ya da Steemix üzerinde, sistemi anlatan sayfada belirtiyor olsalar. Böylece beneficiary olayını bilmeyen bir çok kullanıcı farkında olarak sistemi kullanır. Ben bot kullanan biri olarak bu tarz sistemleri kullanmıyorum genellikle, kullanırken farkledince de devam etmiyorum çünkü zararlı çıkıyorum.

Sonuçta steempress te %15 beneficiary alıyor, esteem %10 , dmania da %25 alıyor, steepshot %15, dtube %10, utopian % 5 civarı olsa gerek bir çok platform bir miktar kesinti yapıyor. Hede sanırım %1 in altında çok küçük bir oran kesinti alıyor. Yani bu karşı çıkılacak bir durum değil, platformun getirisi ve götürüsünü hesaplayarak kişi kendi durumuna bakarak karar verebilir.

Buarada hesabında ufak bir hata olabilir, şöyle ki;

Platform'un aldığı pay total ödül havuzuna oranla değil, yazar ödülü kısmı baz alınarak hesaplanıyor. Yani kürasyon havuzuna giden %25 lik kısım düştükten kalan %75 lik kısmın % sini alıyor. Yani 2 dolarlık bir ödülde, 0,50 kürasyona gidiyorsa. kalan 1.5 usd lik ödül orana tabiiş oluyor. Bu durumda %25 pay alan bir platform 2 dolarlık ödülde 0,50 değil 0,375+ lık pay almaktadır.

Açıkçası, şu ana kadar en beğendiğim ve başarılı ve kullanıcı dostu bulduğum platform busy hiçbir kesinti almıyor. Bunu gözönünde bulundurmakta fayda var.

Sort:  

Hocam hesaplamadaki düzeltme icin tesekkur ederim. Yarin yeni tabloyu eklerim. Dedeğiniz gibi kullanıcı bilgilendirildiği sürece ne kadar platform kullanim bedeli keseceklerini belirleme haklari her zaman var.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62971.67
ETH 3050.33
USDT 1.00
SBD 3.96