You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ondan Bundan Biraz da Şundan...

in #tr5 years ago

Dostum ellerine sağlık. Parmaklarım körelmiş diyorsun ama tam tersi parmakların sanki dizginlerinden kurtulmak istiyorlarmış ve bu anı bekliyorlarmış. Çok samimi ve akıcı bir paylaşım olmuş bence. Doğru anladıysameğer; Eylem-Sonuç planlaması aslında içinde buunduğumuz toplumsal şartların değişimine karşı hazırlıklı olma güdüsü sanırım. Biraz bazı şeyleri dert edinip düşünen insanlarda olduğunu düşünüyorum. Ve evet, insanı zihnen yoran ve kaygı yükümüzü arttıran bir şey bu. İşin içine kaygılar eklendiği noktada da sıkıntı başlıyor. Kaygılardan kurtulabilmenin tek yolu ise kafamızda oluşma ihtimali olan probleme yönelik bir çözüm geliştirmek.

Sort:  

Kaygı kelimesi gercekten secilen en guzel kelime oldu. Bir sure sonra her seyde kaygi oluşmaya başladı. Tabi hala tek tek oluşan problemleri çözmek icin çabalıyorum. Ama son zamanlarda ilk kez, "biraz da hayatı sallama ne olacak" cümlesini deniyorum kendim için. Eger sonuç guzel olursa buraya tekrar yazacağım ki hic kimse sallamasın hayatı.


Ayrica okuma ve cevap verme zahmetine girdigin icin cok cok tesekkur ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59585.77
ETH 3002.01
USDT 1.00
SBD 3.78