You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #16 : Rapor No.09

in #tr6 years ago

Sevgili @punky, Bu kadar düzenli takip ve istatistik tutyor, hedefleri gözetiyor olman ben de Başak burcu olabileceğin konusunda bir izlenim bırktı. Bilmem yanılıyor muyum?

Aslında burçları çok da dikkate almam ama çevremde olan Başak burcu insanları ben de bu izlenimin doğmasına sebep verdi.

Eğer doğru bildiysem, burçlara bakış açım değişebilir :))

Sort:  

Belki sadece istatistik seviyorumdur bilemedim, çünkü Yay burcuyum :D
Benim de çok bilgim yok ama belki @junostar durumu daha iyi açıklayabilir :)

Sevgili @junostar , @sudefteri ve @punky burçlara olan tüm inancımı sarstılar :))

Zaten bir akrep-akrep olduğumu söyleyince çevremden korku dolu gözlerle karşılık bulmam beni yeterince sarsmıştı. :D

burcun akrep - akrep olduğunu duyup da korku dolu gözlerle bakmayan bizden değildir:)

😂😂😂

@tahirozgen siz özel hayatın gizliliğine önem verirmisiniz? Akreplerde dikkat ettiğim noktalardan biri de bu.Gizemli görünmeleri birde.

Bilmiyorum desem :), Özel hayatın gizliliği derken, kısmen evet kısmen hayır... Gizemlilik derken , bence öyle görünmesem de öyle olduğum iddialarıyla da muhattap oldum.

Ay heyecan yaptım. ne desem bilemedim.

Özel hayatinin her anini sosyal medyada paylasmayi sevmez ve her önune gelene ailesi ile ilgili bilgiler vermez.Eşi ve çocuğuyle daha çekirdek bir yaşam ister diye biliyorum.iyi sır tutarlar ayrica.benim çevremdekiler böyle:)

:) Ben şimdi öyleyim ya da değilim deyip kendimi belli etmeyeyeim :)) :P

Yay iş yerinde disiplin ister diye biliyorum.ayrica reklam ve basin yayin alanlarinda oldukça başarılı olurlar.ama saatlerce bilgisayar basinda oturmak sıkıntı verebilir.ben raporlarinda şunu göruyorum.Cok renkli bir istatistik.tek düze ve sıkıcı değil.

başak olduğunu hiç sanmıyorum diyecektim yay burcu olduğunu yazmış sevgili @punky :)

başak x ben çünkü :))

Steemitte yay burcu fazla görüyorum sanki. @punk'nin yükseleni ve ay burcu nedir ve diger gezegenlerin konumu filan. Konu derinlesiyor. @sudefteri aslinda basak ve ikizler merkur yönetiminde burçlar o kadar zit değiller bence.:)

Burçtan mı bilmiyorum ama kafam o kadar çabuk dağılıyor ki işle ilgili durumlarda disiplini sevmek zorunda kalıyorum @junostar, o biraz yanıltmıştır @tahirozgen'i de. Ha ne kadar uygulayabiliyorsun dersen o ayrı bir tartışma konusu ama olsun, niyet önemli bazen :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63106.36
ETH 3262.11
USDT 1.00
SBD 3.87