You are viewing a single comment's thread from:

RE: Birinci Yılımda Arkadaşlarıma Teşekkür

in #tr5 years ago

Bence bugünü sen değil Steemit kutlasın. Steemit in @sahinadm i kazanmasının 1. yıl dönümü ;)


Senin bu mutsuz kafalarına bir sürü çikolata sürülsün hocam. Çikolata mutlu hissetirir diyorlar. Ben de o sebeple ne zaman mutsuz olsam bi sürü bi sürü çikolata yerim. Gerçi yiyince kafam değil midem mutlu oluyor. Olsun sen yine de çikolatayı erit ve kafana sür. Hem de anlamlı bir 1. Yıl olur


Dostum seni tanımak büyük şans ve büyük güzellik.

Sevgili steemit buna vesile olduğu için ned ve arkadaşlarını da ayrıca tebrikli teşekkürlere boğuyorum.

Sort:  

Çok teşekkür ederim hocam. Tavsiyeni dinleyip çikolataları kafalarıma süreceğim. Bana bir çikolata fabrikasının adresini verirsen iyi olacak sanırım. Çok fazla kafaya çok fazla çikolata lazım olacak. Sıkıntı yaşamayalım. gerçi sen bütün benliğine hatta öz benini benliğinden dışarı fırlatarak, hmmm fırşkırtarak, sıçratarak, hmmm püskürterek, bana koşup yardım edeceksin biliyorum.

Çok güzel güvenebileceğin temiz insanların var olması.

Hocam senin için en iyi fabrika çarlinin çikolata fabrikasıdır. Sen gidince benim selamımı söyle, çarli aleykümselam edip seni ve tüm kafalarını en güzel çukulat bahçelerinde ağırlar ve çukulat nehirlerinde yüzdürür. Bir bakarsın içeride dolaşan bir kuş beni en çikolata halimle kafana püskürtür. Öyle bir şey olursa hemen çikolata piyango bileti al ve afiyetle ye.

Tamam. Kafama sen sürül. Sen sürülürsen belki kafam kahverengi bir eşeğin kafasına benzer. Sonra yavaş yavaş sen sürüldün diye insan olurum. Mutlu oluruz. Olmaz mıyız...

Bence olmaz mıyız. Çok büyük risk, çok büyük bir eşeklik olabilir. Sen en iyisi beni ahududulu çikolatadan yapılmış bir mendille sil kafandan. O zaman kafanda ahududular açar ve mutlu olursun. Burnuna da belki çilek kokuları yerleşir. Gözlerinden yeşil çikolatalı yapraklar tomurcuklanır.

Posted using Partiko Android

Tamam senin dediğini yapacağım. Eşeklik dediğin bazen bir hasretten diğerine daire çekmektir. Olmaz olsun.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63313.23
ETH 3079.99
USDT 1.00
SBD 3.89