You are viewing a single comment's thread from:

RE: SEKTE-i US - MEK İÇİN ARTIK YORSUN DESİN

in #tr6 years ago

Sekte-i Us bir kitap olsa da, balkona ihtiyaç duysam. Sigaram ağzımda, çay yanımda ve sekte-i us elimde okusam. Okusam ve kalksam yerimden, önce sigaramı sonra çayı ve sonra da kendimi balkondan aşağı atsam ve aklımdan tutup çekse beni sekte-i us bir gaz kokulu mutfağa doğru. Kendimi demleyip, kendimi içsem sekte-i us'un ellerinde. Sonra belki ben de tüterim bir sigara dumanı gibi bulutlara karşı.

Sort:  

Bir keresinde kollarımdan, ellerimden ve parmaklarımdan sırasıyla akarsular harekete geçiyordu. Geceydi. O gece ne oldu biliyor musun, @tahirozgen; o gece bütün toprak tahir oldu. Taharetin en parlağını yaşıyordu dünya. Daha yeni yaratılan bir dünya ne kadar tahir olabilir ise o kadar tahirdi, o kadar parlaktı.

Sonraki gün ise su, toprağı işledi. Toprak, sudan işlemeli çeşitli güzellikler ve duygularla donatıldı. Toprağı adeta bir defter gibi kullanıyordu su. @sudefteri deyince aklıma o gün gelir hep.

O gün bir başkaydı dünya görmeliydiniz.

Şimdilerde yığın yığın sekteye uğramış us, dünyanın altını üstüne getiriyor. O ilk günü özledim. Özledim!

işte, su tahir olan toprağı defter gibi kullanırken, kaleminin ucuyla henüz tomurcuklanmış usları çizdiyse demek, uslar sekteye uğramış.

iş mış
su uğra
tahir ye
toprak lar
defter us
kul mek
kalem de
uç se
henüz çiz
tom lar
ur us
cuk lan
mış
.

Böyle de bir hasta var işte.

Yani demek istiyorum ki defterler,
defterler henüz tomurcuklanmış usları çizen kalemlere kalırsa işler sekteye uğrar.

Harika bir tahirözgence sekte-i us olmuş

evet âşık atışması gibi olmuş buralar🙆‍♀️

o kadar güzel ki ekran görüntüsü aldı ellerim farkında olmadan ben🙆‍♀️

Asıl güzellik ilham verenindir efendim.

sigara dışındakiler tam hayal ettiğim gibi..🙆‍♀️
böyle güzel sözlere anca böyle güzel bir yorum yakışırdı:)

:)) teşekkürler... sigara yerine yanımızda tütsü, elimizde çay da olabilir mesela 😊

:)) bunu beğendim🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63747.88
ETH 3130.43
USDT 1.00
SBD 3.89