You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dünya Mühendisler Gününüz Kutlu Olsun

in #tr5 years ago

Ya bak birkaç gündür giremiyordum yeni görüyorum bunları. Öncelikle sevgili @sudefteri teşekkür ederim. @doctorbishop un böyle emir kipli cümleler kurarak sana kırıldım nazlanmaları yapmasına ise anlam veremedim. Ne demek "beni yazacaksın", nasıl @sudefteri ne karşı böyle bir cünle kurabiliyorsun? Çok şaşırttın beni. Hem al mühendisler günü senin olsun. Oldum olası mesleklere dair üretilmiş günleri anlamlı bulmam. Ha bir tek öğretmenler günü makul geliyor ki orda bile kafam karışık. Neyse efenim, iyi ki doktor bişop mühendis olmuş, günü kutlu olsun. Ben olamadım, müyendiz oldum ben.

Sort:  

Yahu tonlama yapıyorum orada neden tonlamalarımı okumuyorsun :) sen bana başka bir konudan mı kızgınsın noldu :)

Ben tonlama özürlüyüm allaa allaaa. Sana kızgın değilim, ama atarlanmak keyifli ;)

Ha iyi her zamanki menüdense alırım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63867.81
ETH 3135.89
USDT 1.00
SBD 3.84